بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از حوزه های امتحانات نهایی

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به صورت سر زده از حوزه های برگزاری امتحانات نوبت خرداد ماه دانش آموزان پایه دوازدهم در شهر ارومیه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از حوزه های امتحانات نهایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، صبح امروز و همزمان با سومین روز از برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، از حوزه های امتحانات نهایی خرداد ماه دانش آموزان پایه دوازدهم در دبیرستان حکمت، زهرا (س) و شاهد برادران آهندوست شهر ارومیه بازدید کرد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان از روند کمی و کیفی برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم بازدید و از نزدیک در جریان اجرای آزمون ها قرار گرفت و توصیه های لازم را به مسئولین و دست اندرکاران حوزه های اجرا ارائه کرد .

منافی همچنین در جریان این بازدید، کیفیت نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی، چینش صندلی ها، فاصله گذاری و و دیگر موارد تاکید شده در دستورالعمل ابلاغی را ارزیابی و از زحمات دست اندرکاران حوزه های برگزاری آزمون تشکر کرد و گفت: اهتمام و دغدغه مسئولین آموزش و پرورش، برگزاری صحیح و دقیق امتحانات با اولویت سلامت دانش آموزان است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم از 27 اردیبهشت ماه تا 22 خرداد 1400 همزمان با سراسر کشور با شرکت حدود 24هزار دانش آموز استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی بر نظارت‌های سختگیرانه در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، تأکید و اظهار کرد: دانش آموزان در حین ورود و یا خروج از مدرسه، از اجتماع در کنار دوستان خود جداً خودداری کنند، خانواده‌ها نیز از اجتماع در کنار هم بپرهیزند ما نیز حداکثر مراقبت از دانش آموزان را در دستور کار داریم.

گفتنی است در این ایام، از سوی ستاد امتحانات استان و هم چنین با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان سلامت و تندرستی آموزش و پرورش، حوزه های برگزاری آزمون رصد و مراقبت های لازم به منظور نظارت بر فعالیت ها انجام می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار