برگزاری المپیاد رویش فرهنگیان به صورت مجازی در فارس

شیراز (پانا) - به گفته معاون سازمان دانش‌آموزی فارس این سازمان به منظور شاداب سازی و ایجاد انگیزه در بین فرهنگیان و در آخرین روزهای اردیبهشت ماه و گرامیداشت مقام والای معلم اقدام به برگزاری المپیاد بازی‌های فکری ویژه فرهنگیان با طرحی نوین و به شکل مجازی کرده است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری المپیاد رویش فرهنگیان به صورت مجازی در فارس

فاطمه عظیمی با اشاره به اینکه در این مسابقات تمام فرهنگیان شاغل در ادارات، مدارس دولتی و غیردولتی امکان حضور داشتند، گفت: مرحله منطقه ای این مسابقات از 28 فروردین تا 20 اردیبهشت ماه بوده است.

او ادامه داد: مرحله استانی این المپیاد نیز امروز 29 اردیبهشت ماه با حضور 150 فرهنگی از 23 منطقه آموزشی فارس به صورت مجازی و با داوری متمرکز در حال برگزاری است.

او رشته‌های پنتاگو، اتللو 6*6 و لیوان چینی را از رشته‌های این دوره از مسابقات برشمرد و افزود: حضور در این مسابقات برای کاملا رایگان بوده و از نفرات برتر هر رشته تقدیر می‌شود.

عظیمی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در محل‌های خود به صورت ویدئویی در این رقابت شرکت می‌‌‌کنند، افزود: این مسابقات با حضور 10 نفر داور، قضاوت می‌شود که با توجه به اینکه مسابقات به صورت تک حذفی است و برنده هر گروه با برنده گروه دوم رقابت می‌کند، داوری به صورت متمرکز انجام می‌شود و داوران با حضور در یک مکان بر روند بازی ها نظارت دارند.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس در خصوص احراز هویت شرکت‌کنندگان گفت: در زمان ثبت نام، شرکت‌کنندگان عکس خود را بارگزاری کرده‌اند و مشخصات فردی و عکس شرکت کنندگان در اختیار داوران قرار می‌گیرد و هر داور قبل از شروع بازی احراز هویت بازیکنان را انجام می‌دهد.

به گفته او، در این دوره از رقابت‌ها در رشته اتللو 75 نفر و در رشته لیوان چینی 35 و در رشته پنتاگو نیز 40 همکار فرهنگی باهم به رقابت می‌پردازند.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار