جزئیات بیشتر درباره قتل بابک خرمدین و اعتراف والدینش به 2 قتل دیگر

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که موضوع قتل بابک خرمدین و همچنین اعتراف والدین او به دو قتل دیگر از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در حال پیگیری است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات بیشتر درباره قتل بابک خرمدین و اعتراف والدینش به 2 قتل دیگر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردارحسین رحیمی با اشاره به اینکه پیرو تحقیقات صورت گرفته از والدین بابک خرمدین که به قتل پسر خود اعتراف کرده بودند این 2 نفر به 2 فقره قتل دیگر نیز اعتراف کردند، گفت: در تحقیقات صورت گرفته پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر 49 ساله و داماد 55 ساله خود به شیوه خوراندن داروی بیهوش کننده و مثله کردن اجساد با انگیزه‌های اخلاقی و موادمخدر اعتراف کردند.

وی افزود: موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فاتب در حال پیگیری است.

رئیس پلیس پایتخت درباره انگیزه این قتل نیز اظهارکرد: این زن و شوهر آزار و اذیت دخترشان را دلیل این اقدام اعلام کردند. بنابر ادعای این افراد دخترشان پس از جدایی به مصرف موادمخدر و انحرافات روی آور شده بود و به همین دلیل او را نیز به قتل رسانده و جسدش را مثله مثله کردند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ تحقیقات در خصوص این پرونده از افراد مطلع و دیگر فرزندان این زوج نیز ادامه دارد و ماموران پلیس در محل‌های ادعا شده از سوی این افراد نیز حضور پیدا کرده‌اند.

روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه خبر قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش رسانه‌ای شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار