همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم شهرستان‌های تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور مراقبان سلامت

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از حوزه‌های برگزاری امتحانات شهرری بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرایی امتحانات قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم شهرستان‌های تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور مراقبان سلامت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در بازدیدی که از حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی در ناحیه یک شهرری بعمل آورد، گفت: یکی از اتفاقات خوب این است که امسال برای اولین بار سوالات امتحانی دقایقی قبل از برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی به حوزه‌های امتحانی سراسر استان ارسال می‌شود.

او بیان کرد: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ازدحام، دانش‌آموزان نیم ساعت قبل از آزمون همراه با ماسک و تب‌سنجی و به فاصله 4متر از یکدیگر سرجلسه آزمون حضور پیدا می‌کنند.

به گفته هاشمی امتحان نهایی پایه دوازدهم راس ساعت 8 صبح و امتحان نهایی پایه نهم راس ساعت 9 صیح و 13 عصر در سراسر استان برگزا ر می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: امتحانات پایه دوازهم به صورت هماهنگ کشوری در ۳۶۰ حوزه امتحانی و ۱۴ حوزه تصحیح برگزار می‌شود، که به دلیل شرایط کرونا نسبت به سال گذشته ۳۰ حوزه امتحانی اضافه کردیم و امتحانات نهایی پایه نهم نیز در ۹۵۶ حوزه متحانی به صورت هماهنگ استانی برگزار می‌شود.

هاشمی اظهارکرد: دانش آموز پایه نهم می‌توانند با مراجعه به سایت www.esemd.teo.ir دو ساعت پس از آزمون به سوالات و کلیدهای آزمون دسترسی پیدا کنند، همچنین دانش‌آموزان‌ پایه دوازدهم هم در سایت مرکز سنجش پایش کیفیت به نشانی www.aee.medu.ir یک روز بعد از امتحان به کلید سوالات دسترسی خواهند داشت.

معاون آموزش متوسطه ادراه کل آموزش و پروش شهرستان های استان تهران ادامه داد: دانش‌آموزانی که فرم خوداظهاری کرونا را پر کرده‌اند در قرطینه قرار می‌گیرند و طبق دستور وزارت متبوع نمی‌توانند در حوزه‌های اجرا حضور یابند، این دانش‌آموزان در امتحانات آتی که از طرف اداره سنجش برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.

از آنجا که شرایط آموزش در طول سال تحصیلی در مناطق مختلف یکسان نبوده و در مجموع شیوع بیماری، فرایند آموزش را تحت تأثیر قرار داده، طراحی سؤالات نیز بر مبنای آموزش در شرایط قرمز شیوع بیماری کرونا انجام شده است و دانش‌آموزان می‌توانند برای اطلاع از بارم بندی و حذفیات دروس مختلف، به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به نشانی www.aee.medu.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار