تداوم طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان 

زاهدان (پانا) - با هدف پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا طرح شهید سلیمانی در راستای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به نیازمندان با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان همچنان در سطح استان تداوم دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تداوم طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان 

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از ابتدای شیوع کووید ۱۹ سازمان بسیج جامعه پزشکی آستین همت بالا زده و جهت کمک به کادر درمان دوتا دوش انها در عرصه بهداشت و درمان پای کار آمده است.

فاطمه کمیلی افزود: از آنجایی که خدمت رسانی بی منت اولویت کاری سپاه و بسیج در راستای حل مشکلات محرومین و نیازمندان است با هدف ریشه کنی و قطع زنجیره کرونا از آذرماه سال گذشته طرح شهید سلیمانی را با موفقیت اجرا کرده است.

این مسئول تصریح کرد: طی 2 روز گذشته در راستای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری اعضای دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان هامون طرح واکسیناسیون عمومی کرونا با اولویت افراد بالای ۸۰ سال و افراد واجد شرایط در مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت شهرستان هامون انجام شد.

کمیلی افزود: همچنین در راستای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ضدعفونی منزل بیمار کرونایی و آموزش استفاده از مواد ضدعفونی کننده و رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام رپید تست از اطرافیان بیمار توسط تیم سلامت مرکز محمد آباد و دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون نیز انجام شد.

وی ادامه داد: غربالگری، شناسایی و نمونه گیری از اطرافیان بیماران کرونا مثبت توسط کارشناسان بیماریهای مرکز بهداشت و کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خاش هم در قالب این طرح انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار