فعالیت‌های واحد پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک ری در دبیرخانه اولین جشنواره معلمان مؤلف

شهرری(پانا)- کارشناس تحقیق و‌ پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک ری، فعالیت‌های این واحد را در دبیرخانه نخستین جشنواره کشوری معلمان مولف واقع در کانون سمیه شهرری تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های واحد پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک ری در دبیرخانه اولین جشنواره معلمان مؤلف

اولین جشنواره معلمان مؤلف به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حال برگزاری است و ناحیه یک ری به عنوان دبیرخانه استانی این جشنواره انتخاب شده است.

مریم نامی‌ساعی، کارشناس تحقیق و‌ پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک ری به عنوان نماینده این منطقه از سوی معاونت پشتیبانی و پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در تشریح فعالیت‌های این واحد در دبیرخانه این جشنواره به پانا گفت: اهم فعالیت‌های انجام شده از سوی این واحد در دبیرخانه اولین جشنواره معلمان مؤلف عبارتند، از غربالگری موضوعی کتاب‌های رسیده به جشنواره، طبقه‌بندی در ۲۰ حوزه موضوعی، مشخص کردن داورهای متبحر جهت انجام داوری، هماهنگی با داورها و ارسال کتاب‌ها به آدرس داور.

او بخش دیگر از برنامه‌ها را مواردی از جمله،ارسال کتاب‌های تفکیک شده جهت انجام داوری مرتبط با هر رشته با پیک به آدرس داورها، جمع‌آوری کتاب‌ها بعد از داوری و کنترل فرم‌های ارزیابی، مشخص کردن امتیاز نهایی و مشخص کردن کتب برتر نام برد.

شایان ذکر است، فرهنگیان علاقه‌مند به حضور در این جشنواره می‌توانند، نسخه‌ای از اثر خود را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس، تهران، شهرری، خیابان فداییان اسلام، چهار راه دیلمان، کانون فرهنگی تربیتی سمیه به کد پستی:۱۸۶۱۸۱۳۱۱۱، دبیرخانه‌ دریافت آثار اولین جشنواره" معلمان مولف" ارسال کنند.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار