در گفت وگوی پانا با بازیگر مجموعه «بچه مهندس۴»‌ مطرح شد:

ادامه این مجموعه بستگی به رضایت و علاقه مردم از فصل چهارم دارد

شهرری(پانا)- چهار فصل از سریال بچه مهندس ساخته شده است و هنوز برای ساخت سری پنجم این مجموعه صحبتی نشده است، چون انتخاب به عهده مردم است که علاقمندی و رضایتشان را اعلام کنند تا سازمان صدا و سیما تصمیم بگیرد و با همکاری احمد وارسته و سعید سعدی این اتفاق را رقم بزنند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ادامه این مجموعه بستگی به رضایت و علاقه مردم از فصل چهارم دارد

شیوا خسرومهر بازیگر شخصیت «زهرا خانم همسر دکتر توفیقی» در گفت وگو با پانا گفت: همانطور که از نام سریال مشخص است این مجموعه، داستان بچه‌ای است که مهندس شده و عملا باید در فصل سوم به پایان می‌رسید و پروژه بچه مهندس هم بسته می‌شد؛ زیرا اینکه بینندگان، کودکی و دوره بزرگسالی جواد جوادی را دیده بودند دیگر نیازی به ساخت سری جدید این مجموعه نبود، ولی به دلیل استقبال زیاد مردم از سریال بخصوص از فصل سوم که در ماه رمضان سال ۹۹ پخش شد، حسن وارسته، نویسنده توانا این مجموعه و سعید سعدی، تهیه کننده این سریال به احترام علاقه مردم و استقبال زیاد از بچه مهندس تصمیم گرفتند که سری چهارم این سریال ساخته بشود.

شخصیت زهرا، همسر دکتر توفیقی، شبیه به روحیات خودم است

او در ادامه گفت: شخصیت «زهرا خانم» در این سریال وجه مشترک‌های بسیاری با روحیات خودم دارد، چون زهرا خانم مثل خودم مادر است، او در این داستان یک دختر به اسم مرضیه دارد و من نیز یک دختر به اسم رکسانا دارم.
بازیگر مجموعه بچه مهندس تصریح کرد: مردم لطف دارند و به من می‌گویند که شما خیلی مهربان هستید؛ من فکر می‌کنم این فاکتور را هم شخصیت زهرا خانم در سریال داشت. طبق نوشته فیلمنامه که احمد وارسته زحمت آن را کشید، فاکتور مهربانی و دلسوزی را که من به لطف خداوند و از دید مردم، خوش قلب ومهربان به نظر می‌آیم و توانستم از شخصیت‌های خودم استفاده کنم که برای خلق شخصیت زهرا خانم در این مجموعه و خود این فیلمنامه به من کمک بزرگی کرد.
او در تشریح راهنمایی‌های کارگردان این مجموعه گفت: از همه مهم‌تر هدایت کارگردان، احمد کاوری بود زیرا می‌توانم بگویم که او زهرا خانم را از من بهتر می‌شناخت و نه تنها به کاراکتری که من بازی می‌کردم تسلط داشت، بلکه تمام کاراکترها را به خوبی می‌شناخت؛ حتی اگر ادبیات گفتاری من از زهرا خانم دور بود، به من تذکر می‌داد و تحلیل شخصیت بسیار قوی نسبت به تمام کاراکتر‌های بچه مهندس داشت، همچنین قلم خوب حسن وارسته و هدایت عالی احمد کاوری باعث شد که بتوانم خودم را به زهرا خانم نزدیک بکنم و بیننده این را بپذیرد.

همکاری و دوستی من و مهشید جوادی همواره ادامه دارد

خسرو‌مهر اظهار کرد: در بازیگری نقش مقابل هم خیلی مهم است، فرهاد قائمیان پارتنر بی‌نظیری است که این مجموعه پنجمین همکاری بنده با ایشان بود.
او درباره مهشید جوادی که نقش دخترش را در این سریال بازی می‌کرد گفت: باید بگویم که کمتر از دختر خودم او را دوست ندارم و این سومین همکاری من با ایشان بود، که در هر سه کار مادر او بودم و هیچ بحران و کاری نمی‌تواند بین من و مهشید جوادی جدایی بیاندازد.
او در پایان عنوان کرد: مایل هستم از همکار خوبم، سعید کریمی تشکر ویژه‌ای داشته باشم زیرا که در فصل سوم این سریال با من تماس گرفت و حضور من به پروژه بچه مهندس بخاطر تماس او بود؛ متاسفانه ایشان در فصل چهار حاضر نبود و امیدوارم شرایطی اتفاق بیافتد که دوباره با ایشان همکاری داشته باشم.
با استقبال مردم، فصل پنجم ساخته می‌شود و من در خدمت آنها هستم، اگر به پروژه دعوت بشوم و اگر هم مردم برای‌ساخت سری پنجم این مجموعه استقبال نکنند در کارهای بعدی دوباره مهمان خانه‌ها هستیم.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار