ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی؛ ستاره‌ها استراحت می‌کنند

تهران (پانا) - پرسپولیس به نظر می‌رسد در دیدار فردا شب در یک هشتم نهایی جام حذفی تغییرات زیادی را ترکیب خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی؛ ستاره‌ها استراحت می‌کنند

پرسپولیس پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی در دربی در حالی برای ادامه جام حذفی آماده می‌شود که به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم دسته دومی شاهین بندر عامری قصد دارد برخی از بازیکنان اصلی‌اش را روی نیمکت قرار داده تا به آنها استراحت برسد.

به نظر می‌رسد در این بازی با صلاحدید یحیی گل محمدی پرسپولیس در ترکیب اصلی خود این بازیکن‌ها را داشته باشد: « بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، فرشاد فرجی، کمال کامیابی‌نیا، سعید آقایی، محمد شریفی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر »

بدین ترتیب در مقایسه با ترکیب پرسپولیس در دربی « حامد لک، سید جلال حسین، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، احمد نورالهی و شهریار مغانلو» نیمکت‌‌نشین خواهند شد تا برای بازی مهم هفته آینده آماده شوند. البته در بین این بازیکن‌ها، نیمنکت‌نشین شدن کنعانی‌زادگان و نعمتی برای پیشگیری از تشدید مصدومیت آنهاست.

هفته بعد پرسپولیس باید در دیداری مهم از هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن اصفهان برود، دیداری که 3 امتیاز آن پرسپولیس را با سپاهان هم امتیاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار