غایب بزرگ پرسپولیس در جام حذفی مشخص شد

تهران (پانا) - پرسپولیس در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران یکی از بازیکنان اصلی خود را همراه نخواهد داشت و البته حضور یکی دیگر از بازیکنان این تیم در ابهام قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
غایب بزرگ پرسپولیس در جام حذفی مشخص شد

شاگردان یحیی گل محمدی پس از اینکه با پیروزی در دربی بزرگ شهر تهران روحیه بالایی گرفتند، قرار است در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سه‌شنبه شب روبروی تیم دسته دومی شاهین بندر عامری قرار بگیرند و به تلاش برای مدعی بودن در سومین جام این فصل‌شان ادامه دهند.

پرسپولیسی‌ها در حالی راهی سفر به بوشهر خواهند شد که برای این بازی امید عالیشاه را همراه نخواهند داشت. کاپیتان دوم پرسپولیس که در دیدار با سپاهان مصدوم شده است همچنان شرایط بازی برای این تیم را ندارد و تلاش کادر پزشکی پرسپولیس روی این موضوع متمرکز شده که عالیشاه را به دیدار دوشنبه هفته آینده مقابل ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر برسانند.

البته علاوه بر امید عالیشاه، وضعیت سیامک نعمتی هم مبهم است. مدافع راست پرسپولیس در دربی 95 مصدومیتش از ناحیه کتف تشدید شد و در ابتدای نیمه دوم جام خود را به فرشاد فرجی داد و شاید او هم در سفر به بوشهر پرسپولیس را همراهی نکند. تکلیف حضور یا عدم حضور سیامک نعمتی در سفر به بوشهر امروز مشخص خواهد شد.

براساس برنامه ارائه شده توسط سازمان لیگ، دیدار تیم‌های شاهین بندرعامری و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 20:30 سه‌شنبه 28 اردیبهشت در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار