پدر یک دانش آموز در گفت وگو با پانا:

من رای می‌دهم زیرا، آینده خانواده و کشورم برایم مهم است

کرج (پانا)- انتخابات یک دوره مهم برای انتخاب یک فرد به عنوان رئیس جمهور یک ملت است. پدر یک دانش‌تموز معتقد است برای آینده خانواده و کشورش باید پای صندوق رای برود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
من رای می‌دهم زیرا، آینده خانواده و کشورم برایم  مهم است

برای گفت وگو به سراغ خانواده ای رفتم و در مورد موضوعی مهم و سرنوشت ساز، موضوعی که آینده اش به دست امثال من و خانواده ها خواهد بود پرداختم.

در این دوره مردم کشور همه به پای صندوق های رای گیری رفته و به کاندید مورد نظرشان رای می دهند.

پدر یک دانش آموز در کرج در پاسخ به اینکه چرا رای می دهید و یا هدف اصلی شما از رای دادن چیست به پانا بیان کرد: «این باور که اگر رای ندهیم و وظیفه ای در این زمینه نداریم، اگر اتفاقی بیفتد ما هیچ نقشی نخواهیم داشت، کاملا باور غلطی است، زیرا اگر رای ندهیم و مشارکت نکنیم ممکن است اتفاقات خوبی در انتظار ما نباشد پس من رای می دهم زیرا آینده‌ خانواده ام، مردم و از همه مهم تر کشورم برایم مهم است. پس به فردی شایسته و آگاه رای می دهم چون احساس مسئولیت می کنم و صددرصد با این مشارکت ها آینده‌ کشور بهتر خواهد شد.»

در ادامه برادر این دانش آموز که امسال یک رای اولی است عنوان کرد: «به نظرم یکی از اتفاقات مهمی که در هر کشور رخ می دهد انتخابات است که هرکس با توجه به دلایل مختلف در این دوره شرکت می کند. چه دلیلی مهم تر از کشور و آینده‌ این مرز و بوم می تواند باشد؟»

او تاکید کرد: «من به عنوان کسی که برای اولین بار در انتخابات شرکت خواهم کرد به تمامی افراد هم دوره ام پیشنهاد می کنم با آگاهی نسبت به ملت و کاندیدای انتخابات به پای صندوق های رای گیری بیایند و با انتخابی درست به بهبود آینده‌ کشور کمک کنند.»

مادر این دانش آموز نیز در راستای صحبت دیگر اعضای خانواده عنوان کرد: «مانند هر دوره پای صندوق های رای گیری می روم و رای می دهم. چون می دانم حتی یک رای هم تاثیر گذار خواهد بود، زیرا اگر انتخابات با مشارکت همه صورت بگیرد جلوه موفقیت آمیزی خواهد داشت. پس من به عنوان یک فرد در جامعه خود را مسئول می دانم و پیشنهاد می دهم با ذهنی اندیشمندانه و حضور پر شور همه با هم به سوی انتخابی درست در انتخابات شرکت کنیم.»

خبرنگار: مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار