نماز عید فطر در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - مراسم اقامه نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس در بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نماز عید فطر در بوشهر برگزار شد

صبح امروز مردم مومن بوشهر نماز عید سعید فطر را به امامت آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ساحل آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس در میدان سردار شهید رئیسعلی دلواری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقامه کردند.

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: ماه رمضان، ماه خدایی شدن و خدایی ماندن است. باید با بندگی خدا و ترک معصیت این حال روحی را حفظ کرده و در تداوم آن کوشا بود. هرچند ماه رمضان گذشت، اما باید تلاش کنیم تا رمضانی باقی بمانیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با محکوم کردن عملیات تروریستی در افغانستان که باعث به خاک و خون کشیدن دختران بی‌گناه افغانستان شد و همچنین جنایت‌های رژیم غاصب قدس در حمله وحشیانه به مردم مظلوم فلسطین گفت: رژیم اشغالگر قدس و برخی سران کشورهای مرتجع علیه مردم فلسطین جنایت هایی را انجام می دهند و جوامع بشری سکوت اختیار می‌کنند، اما ما از عملیات مردم مبارز فلسطین در دفاع از خود حمایت می‌کنیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: ان‌شاءالله به زودی زود پیروزی فلسطین و شکست رژیم اشغالگر قدس را خواهیم دید.

صفایی بوشهری افزود: نظام اسلامی برپایه مردم سالاری دینی و انتخاب مردم است و این نعمتی است که انقلاب اسلامی این گونه به نظر مردم کشور اهمیت می‌دهد. در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری نیز مردم باید فردی اصلح را انتخاب کنند. فردی که معیارهایی از جمله ولایتمدار بودن، توان بالای مدیریتی، اخلاق‌مداری، عدالت خواهی، ضد فساد بودن، داشتن عملکرد انقلابی و جهادی، ایمان به توانمندی نیرو‌های داخلی، مردمی بودن، اعتقاد به جوانان، امیدواری به آینده انقلاب و امید دادن به مردم را دارا باشد.

امام جمعه بوشهر به مسئولان توصیه کرد: مسئولان باید قدر مردم شریف، بی نظیر، خدوم و بی توقع را بدانند و برای بهبود وضع اشتغال، مسکن و پیشرفت جوانان تلاش کنند و تسهیلات ضروری زندگی آنان را مهیا سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار