در آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:

برگزاری اختتامیه مجازی جشن عبادت

بهارستان دو(پانا)- مراسم اختتامیه مجازی جشن عبادت دختران و پسرانی که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند در بستر برنامه شاد و به صورت زنده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه مجازی جشن عبادت

روح الله چراغی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در گفت‌ وگو با پانا بیان کرد: آغاز اجرای جشن عبادت همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) برای دختران پایه سوم و ولادت حضرت علی (ع) برای پسران پایه هشتم در قالب پویش عطر عاشقی شروع شد.

او افزود: با توجه به اینکه اجرای جشن در منازل و مساجد به صورت انفرادی برگزار شده بود، بیش از 1500 اثر از جانب 645 دانش‌آموز دختر و پسر که در این پویش شرکت کرده‌ بودند، به دبیرخانه پویش عطر عاشقی در کارشناسی قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان ارسال شد.

چراغی همچنین در تشریح برنامه‌های اختتامیه جشن عبادت گفت: در این برنامه تصاویر و فیلم‌هایی از جشن‌های خانگی و جشن‌هایی که دانش‌آموزان در مساجد، گلزار شهدا، در کنار خانواده شهدا و همراه با امام جمعه منطقه برگزار شده بود به نمایش درآمد و آثار دانش‌آموزان برتر در پویش خاطره‌گویی از اولین نماز و روزه و پویش اجرای اذان در خیابان، پارک، مترو و... در این برنامه معرفی و پخش شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان بیان کرد: از حضور حجت الاسلام امیر اخوان (عمو اخوان) که با اجرای زیبا، جذاب و شاد خاطره جشن عبادت دانش‌آموزان را یادماندنی کردند و اجرای زیبای دانش‌آموزان منطقه هاشمی نژاد و فعله‌گری تقدیر بعمل می‌آوریم.

خبرنگاردانش‌آموز: زکیه فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار