برگزاری مراسم سپاس مربی در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان

بهارستان ۲(پانا)- مراسم تجلیل از مربیان پرورشی مدارس و کادر پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با حضور امام جعمه و رئیس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم سپاس مربی در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان

در این مراسم حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه شهرستان بهارستان در سخنانی گفت: مربی کسی است که خدا عشق خود را در سینه او قرار داده است و مربیان می‌توانند الگوی پرقدرتی برای دانش‌آموزان باشند و از این رو باید مراقب حرکات، گفتار، کردار و حتی پندار، و اهل عمل باشند و از آنها تقاضا داریم که آیه های هرچند کوتاه را نیز به دانش‌آموزان مننقل کنند.

او افزود: چهار عامل سعادت برای بشر وجود دارد، علم آزاد، لقمه حلال، تربیت و اجتماع، که معاونان می توانند یکی از راه‌های سعادت را برای دانش‌آموزان فراهم سازند.

در ادامه ناصر لطفی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان نیز در سخنانی اظهار کرد: با توجه به هفته تربیت اسلامی و کسب مقام اول در مراسم تجلیل از فعالان پرورشی، نیروهای انسانی توانمند هستند که به ما این قدرت را دادند تا برای دومین سال پیاپی مقام برتر را به دست آوریم.

او بیان کرد: اثرات هر فردی در جامعه می‌تواند از بین برود ولی معاونان پرورشی دانش‌آموزانی را می‌توانند پرورش دهند که برای آینده بسیار موثر باشند.

در مراسم سپاس مربی به مناسبت هفته تربیت اسلامی از مربیان امور تربیتی، توسط یاور مربی پیشتازان منطقه، دانش‌آموز زکیه فعله گری متنی را برای تقدیر از مربیان پرورشی دکلمه کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار