پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن عید فطر

اصفهان (پانا)-عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان، با صدور پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۴۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن عید فطر

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی استان اصفهان متن پیام عباس زهیری به این شرح است:

اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ

عطر دل انگیز ایمان در دل ها به مشام می رسد و شکوفه های صبر و مبارزه با نفس در جان ها شکفته شده است، هنوز نجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شب های قدر بندگان صالح خدا گوش جانمان را نوازش می دهد و چشم دلمان به برکت رویت شکوفه های دعا و استغفار در بهار قرآن ، روشنایی دیگری یافته است.

خوشا به حال مومنانی که درماه مبارک رمضان برکامشان عسل مصفای برکات ذکر الهی چشانیده شده و عطر نزول ملائک تا همیشه سجاده هایشان را عطر آگین کرده است.

خدای بزرگ را سپاس می گوئیم که دگر بار توفیق عطا فرمود تا پس از یک ماه بهره مندی از سفره پر برکت ضیافت الهی، رنگین کمان باران رحمت الهی را به نظاره بنشینیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عیدسعید فطر را به مربیان، مدرسان و دانش آموزان عزیز عضو تشکلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه تلاشگران این عرصه تبریک عرض کرده و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می کنم که در آن ماه بهترین سرنوشت را برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد.

امیدوارم چشمه سار رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و قامتمان به طلعت فاخر تقوا آراسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار