برگزاری نشست کمیته علمی- اجرایی نماد در شهرستان پیشوا

پیشوا(پانا)- نشست کمیته علمی- اجرایی نماد با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو ائتلاف نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در محل فرمانداری شهرستان پیشوا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کمیته علمی- اجرایی نماد در شهرستان پیشوا

در این نشست که با حضور سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش، سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پیشوا، مهسا سلیمانی معاون پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌ها و محمود وطن‌دوست کارشناس مسئول مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

سعید تاجیک با اشاره به وضعیت مهاجرت پذیری شهرستان پیشوا و خرسندی از اجرای طرح نماد گفت: در حقیقت نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان مجموعه‌ای از خدمات و برنامه‌ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی اجتماعی به منظور مراقبت دانش‌‌آموزان در برابر رفتارهای پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرائم از طریق مداخله به موقع و مؤثر است. او در ادامه بر لزوم توجه و همکاری همه ادارات و نهادهای شهرستان تاکید کرد.

در ادامه جلسه مهسا سلیمانی ضمن ارائه آماری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه خودکشی به تشریح طرح نماد پرداخت و انتظارات از هر یک از اعضای ائتلاف را برشمرد و خواستار همکاری همه جانبه شد.

نشست کمیته علمی- اجرایی نماد با تصویب برخی پیشنهادات اعضا و بیان مصوبات به پایان رسید.

خبرنگار: محمدجواد وفایی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار