سازمان دانش آموزی نقش بی بدیلی در معرفت افزایی و مهارت آموزی دانش آموزان دارد

تهران(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۹، فرا رسیدن بیست و دومین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت و از همراهی و کوشش همکاران، اعضا و مربیان و تشکل پیشتازان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی نقش بی بدیلی در معرفت افزایی و مهارت آموزی  دانش آموزان دارد

فاطمه فرهمند نسب؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۹ به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در گفتگو با پانا بیان کرد: سازمان دانش آموزی با ایجاد ظرفیت و بستر مناسب مشارکت پویا و فعال اعضا در عرصه های مختلف تربیتی، نقش بی بدیلی در معرفت افزایی، مهارت آموزی و اعتلای شخصیت اخلاقی،عقلانی و اجتماعی دانش آموزان دارد.

وی افزود: این سازمان با پرورش فضایل اخلاقی و کمالات انسانی، فرزندان این مرز و بوم را برای پذیرش مسئولیت ها و نقش پذیری فردی و اجتماعی آماده و مهیا می سازد.

مدیر سازمان دانش آموزی با توجه به فعالیت مجازی سازمان و پیشتازان منطقه در ایام کرونایی افزود: مربیان و دانش آموزان از ابتدای شیوع بیماری کرونا با حضور مستمر در فضای مجازی و تشکیل گروه ها و کانالهای دانش آموزی و پیشتازان در کانال آموزشی شاد، مانع تعغطیلی تربیت و پرورش دانش آموزان و اموزش های پیشتازان شدند، همچنین تهیه کلیپ های آموزشی از انواع گره زنی، هویت تشکیلاتی، منش های پیشتازان و ... در فضای مجازی از فعالیت های مستمر در شبکه شاد بوده است.

در پایان فرهمند نسب فرا رسیدن بیست و دومین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک و تهنیت عرض کرده و از همراهی ها و کوشش های صادقانه همکاران،اعضا و مربیان سختکوش و تشکل پیشتازان قدردانی کرد و از خداوند متعال آرزوی سربلندی و توقیفات روزافزون برای مربیان پیشتازان را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار