معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

سند تحول بنیادین باید در کلاس درس بیان و ارائه شود

شیراز (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت بر اساس تمام معیارها و محورها در آموزش و پرورش، تربیت تمام ساحتی بر اساس سند تحول باید آموزش داده شود و سند تحول بنیادین در کلاس درس بیان و ارائه شود.

کد مطلب: ۱۲۶۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین باید در کلاس درس بیان و ارائه شود

قاسم احمدی لاشکی، در سفر به استان فارس در جمع فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز در جشن میلاد صاحب الزمان (عج) این ناحیه گفت: زمینه حضور امام زمان(عج) باید فراهم شود و نقش آموزش و پرورش در این زمینه بسیار فراتر است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش نقشی دارد که شاید هیچ دستگاهی این ابزار و این تربیت را نداشته باشد.
وی در ادامه افزود: ما هم اکنون با دوره پیش دبستانی ۱۶ میلیون دانش‌آموز داریم که کار کردن در این حوزه کار بزرگی است.
وی گفت: واژه عدالت جز با آمدن آقا تعریف نمی‌شود باید ظهور آقا نزدیک باشد تا بتوانیم واژه عدالت را برای دانش‌آموزان تعریف کنیم.
احمدی لاشکی از مقام شامخ شهدای دانش‌آموز، خصوصا شهید محمدحسین فهمیده و همچنین شهید سلیمانی گفت و از آنان به عنوان الگویی برای همه دانش‌آموزان یاد کرد.
وی گفت: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی باید در حوزه تربیت دانش‌آموزان بیشتر کار کند و در دوره دبستان باید ادب، مبادی دین، مذهب و مسلک باشد و در دوره دبیرستان تدبیر و چگونه اندیشیدن را به دانش‌آموزان یاد داد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: بر اساس تمام معیار‌ها و محور‌های ما در آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی بر اساس سند تحول آموزش داده شود و سند تحول بنیادین باید در کلاس درس بیان و ارائه شود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از حضور معاون وزیر و مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس تشکر کرد.
شهربانو حاصلی همچنین به بازگشایی با قدرت مدارس بعد از ایام نوروز اشاره کرد و گفت: مدرسه با حضور دانش‌آموزان عطر بوی خاصی خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار