معاون دانشگاه لوم پزشکی گیلان:

کمترین میزان رعایت پروتکل ها در مشاغل گروه یک است

رشت (پانا) - معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه مشاغل گروه یک کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند، گفت نسبت به مشاغل گروه یک که اجازه فعالیت در همه وضعیت های کرونایی را دارند غفلت شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۴۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کمترین میزان رعایت پروتکل ها در مشاغل گروه یک است

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آبتین حیدرزاده با بیان اینکه در حال حاضر استان گیلان دارای ۱۴ شهرستان نارنجی و سه شهرستان زرد است، اظهار کرد: با توجه به این رنگ بندی شاهد آغاز فعالیت مشاغل گروه یک و دو در شهرهای نارنجی و یک، دو و سه در شهرهای زرد هستیم.

وی با اشاره به فعالیت بدون محدودیت مشاغل گروه یک حتی در شهرهای با وضعیت قرمز، افزود: متاسفانه در ایام پیک کرونا تنها با مشاغل گروه دو، سه و چهار برخورد صورت می گیرد و نسبت به مشاغل گروه یک که اجازه فعالیت در همه وضعیت های کرونایی را دارند غفلت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه مشاغل گروه یک کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در سوپرمارکت ها، فروشگاه های بزرگ و نانوایی ها اصلا خوب نیست و معمولا شلوغ هستند و تهویه هوا ندارند.

حیدزاده، از هم استانی ها خواست وضعیت نارنجی استان را جدی بگیرند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: مردم به جاهای شلوغ ورود نکنند و در صورت مشاهده تخلف از سوی مشاغل با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند؛ اصناف نیز رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار