آمادگی اداره کل قرآن، عترت و نماز برای برگزاری اردوهای مجازی مشترک با سازمان دانش‌آموزی

تهران (پانا) - مدیران کل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در مراسم گرامیداشت هفته معلم و سالروز سازمان دانش‌آموزی به بیان نکاتی پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی اداره کل قرآن، عترت و نماز برای برگزاری اردوهای مجازی مشترک با سازمان دانش‌آموزی

محمدرضا مسیب‌زاده در مراسم هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی که به صورت زنده از شبکه دانش‌آموزی شاد پخش شد، اظهار کرد: در سازمان دانش‌آموزی همدلی و همکاری دارد که در دوران کرونا تشدید شده است. توسعه مشارکت یکی از اصول جدی ماست که بر آن توجه ویژه داریم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: حضور مربیان سازمان ارزش خاصی را در برنامه‌ها ایجاد کرده است که لازم است از آنان ویژه تشکر کرد.

مسیب‌زاده با اعلام آمادگی برگزاری اردوهای مشترک مجازی با سازمان دانش آموزی گفت: در بحث مهدویت نیز پیشنهاد می‌کنم پیوست مهدویت و انتظار پیش بینی شود تا بتوانیم در این زمینه نیز کار ویژه ای انجام دهیم.

تحقق اهداف تعلیم و تربیت با استفاده از ظرفیت سازمان دانش‌آموزی

مسعود شکوهی در این مراسم گفت: امیدوارم سازمان دانش‌آموزی در جایگاه خود با استفاده از ظرفیت‌های ارزشمندی که دارد، اهداف تعلیم و تربیت را محقق کند.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی افزود: سازمان دانش‌آموزی زمینه پرورش دانش‌آموزان را در کنار بحث آموزش فراهم می‌کند که باید از زحمات همکاران و مربیان تقدیر کرد چراکه به شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان کمک می‌کنند.

استفاده از نیروهای توانمند سازمان دانش‌آموزی

علی رمضانی نیز در ادامه ضمن تبریک سالروز سازمان دانش‌آموزی به عنوان‌ مولود مبارک معاونت پرورشی و فرهنگی گفت: سازمان دانش‌آموزی و اداره کل ما همپوشانی فعالیتی دارد باید از نیروهای توانمند و کارامد این سازمان در حوزه سیاست گذاری اردویی استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی افزود: ظرفیت خوب اردوگاه‌ها را باید در اختیار سازمان قرار دهیم تا از آن نهایت استفاده را ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار