به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم از 192 نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش اهر تجلیل شد

اهر (پانا) - به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم از بازنشستگان 2 سال اخیر آموزش و پرورش اهر با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم از 192 نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش اهر تجلیل شد

احمد محرم‌زاده در آیین تجلیل از معلمان بازنشسته اهر، آموزش رایگان را جزو وظایف دولت عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی معیشت معلمان مورد بی‌توجهی قرار گرفته است و تا زمانی که به معلم و آموزش و پرورش اهمیت ندهیم توسعه در جامعه اتفاق نمی‌افتد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم سرمایه‌گذاری دولت در حوزه آموزش و پرورش گفت: به جای امورات بی ارزش باید در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری شود.

وی با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان به‌زودی در مجلس شورای اسلامی نهایی می‌شود، ابراز کرد: مجلس یازدهم به حوزه آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای دارد و نمایندگان سعی می‌کنند تا برای گره‌گشایی از مشکلات آموزش و پرورش و معلمان ایفای نقش کنند.

محرم‌زاده اضافه کرد: متأسفانه شرایط جامعه به گونه‌ای است، دانش‌آموزان و نسل‌های جوان که تربیت یافته به دست معلمان هستند از بیکاری رنج می‌برند در حالی که حداقل معلمان نیز در خانه فرزند بیکار دارند و این مهم باعث سرخوردگی و افسردگی جوانان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار