معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در آیین تجلیل از معلمان نمونه‌ استان:

مدرسه منشا تحولات کشور است

ایلام (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در آیین تجلیل از معلمان نمونه‌ استان عنوان کرد مدرسه منشا تحولات کشور است.

کد مطلب: ۱۲۷۵۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه منشا تحولات کشور است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، آیین تجلیل از معلمان نمونه استان ایلام که به مرحله کشوری طرح شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید راه یافته‌اند با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین این اداره کل برگزار شد.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ابتدای صحبت های خود ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم گفت: معلمان با زحمت خود آینده فرزندان میهن را تامین می کنند.

وی افزود: مدرسه منشا تحولات آینده است و هر آنچه در مدرسه آموخته می شود زیربنای پیشرفت های آتی هر کشور است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به انتخاب روز شهادت شهید مطهری برای گرامیداشت روز معلم، شهید مطهری را شخصیتی کم‌نظیر در طهارت روح و قدرت بیان عنوان کرد.

وی گفت: جایگاه والای شهید مطهری و تقارن روز شهادت ایشان با گرامیداشت روز معلم افتخاری بزرگ محسوب می شود.

حسنی ادامه داد: انتظاری که از معلمان می‌رود این است که مطابق نیازهای روز جامعه جلو رفته و نیازهای دانش‌آموزان را از نظر علمی و تربیتی برطرف کنند، چرا که فرهنگ کار، فرهنگ بهره وری و نگاه به آینده برای پیشرفت کشور می بایست از مدرسه شروع شود.

حسنی در پایان با اشاره به تاثیرات تربیتی معلمان افزود: معلم با در اختیار داشتن قسمتی از سن جوان دانش آموزان می تواند در پرورش آنان تاثیرگذار باشد.

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت جایگاه آموزش و پرورش و معلم بیان کرد: هر کشوری که به نقش معلم اهمیت ویژه‌ای داده است به صورت ققنوس وار رشد کرده است.

علی درویشی سپس با بیان نحوه فعالیت طرح شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید گزارشی از روند اجرایی انتخاب معلمان نمونه استان در این طرح ارائه داد.

درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان از مسئولین خواست نگاه به معلم به عنوان تجلیل از شخص نباشد بلکه تجلیل از جایگاه معلم باشد و حفظ شان و کرامت معلمان در این تجلیل‌ها مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است که در این نشست از تعداد ۴ معلم نمونه راه یافته به مرحله کشوری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار