سختی زندگی در سایه فلرها؛ هر روز بدتر از دیروز 

عسلویه(پانا)- وضعیت سلامتی مردم عسلویه به دست دود فلرهای گازی افتاده است و با جان مردم منطقه بازی می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سختی زندگی در سایه فلرها؛ هر روز بدتر از دیروز 

چندین سال است که دود حاصل از سوختن گازهای سمی در شهرستان عسلویه بحث برانگیز شده است و هر ساله ساکنین و اهالی بومی این شهرستان را دچار نگرانی کرده است.

عسلویه که یک قطب مهم اقتصاد در کشور است باعث شده است مهاجران زیادی را سمت خود جذب کند و یک شهر مهم در استان بوشهر محسوب می شود.
اما افراد در این منطقه شدیدا نگران سلامتی خود و مهم تر از همه خانواده هایشان هستند، زیرا گازهای سمی باعث شده بیماری های خونی و ریوی و تنفسی در این منطقه افزایش یابد.
طی گفت وگو با چند تن از ساکنان عسلویه، مردم ابراز نگرانی کردند و خطاب به مسئولان گفتند: ما از مسئولان شهرستان، استان و کشور انتظارات زیادی در رابطه با وضع بهبود سلامت هوا در این شهرستان داریم و خواهان تعمیر فلرهای گازی و حتی استفاده از تکنولوژی های نوین در راستای کمتر شدن آلودگی هوا هستیم.
البته مردم نیز باید نکاتی را در رابطه با پروتکل های بهداشتی رعایت کنند.
مهم ترین و شایع ترین بیماری که با استشمام گازهای سمی به وجود می آید غلظت خون است که در پی آن باعث کند شدن سرعت انتقال خون در بدن، سردرد، گرفتگی عضلات و سکته مغزی می‌شود.

مسئولان باید زودتر راهکارهایی برای بهترشدن این وضعیت تاسف بار در این منطقه ارائه دهند تا شاهد اتفاقات ناراحت کننده ای نباشیم. اما آیا بهبود این وضع ممکن است؟ مسئله ای که به شدت جان مردم را در این منطقه تهدید می کند.

خبرنگار : زهرا اشجعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار