همایش تجلیل از معلمان نمونه منطقه بردخون برگزار شد

بردخون(پانا)- همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه ای، برگزیدگان جشنواره تولید محتوا و گروه های برتر آموزشی، در سالن کنفرانس شهید احمد انیسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از معلمان نمونه منطقه بردخون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، همایش تجلیل از معلمان نمونه و برگزیدگان جشنواره تولید محتوای منطقه بردخون به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه شرایط کرونایی با حضور تعداد محدودی از برگزیدگان در سالن کنفرانس شهید احمد انیسه آموزش و پروش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بردخون، رئیس اداره آموزش و پروش منطقه بردخون ضمن تقدیر و تجلیل از تمام فرهنگیان و سکان داران تعلیم و تربیت منطقه بردخون گفت: امسال با توجه به غیرحضوری بودن مدارس و فعالیت های مجازی، شرایط تدریس برای معلمان و فرایند یادگیری بسیار پیچیده تر و نیازمند وقت بیشتری بوده است که وظیفه خود می دانم از همه معلمان منطقه بردخون تشکر ویژه داشته باشم.

ظهیر محمودی افزود: 95 درصد امتحانات در سال تحصیلی پیش رو غیرحضوری برگزار می شود و فقط در پایه های نهم و دوازدهم برگزاری آزمون ها ضمن رعایت تمام پروتکل بهداشتی، با حضور دانش آموزان در مدرسه برگزار می شود. در این مدت زمان باقی مانده از سال تحصیلی از تمام همکارانم می خواهم همچون گذشته، پاسخگوی دانش آموزان و خانواده آن‌ها در زمینه آموزشی و دغدغه های آن‌ها باشند.

محمودی گفت: منطقه بردخون با دارا بودن ظرفیت های عظیم علمی و فرهنگی شاهد افتخارآفرینی فرهنگیان منطقه بردخون در کشور و استان بوده است و همایش تجلیل امروز به پاس قدردانی از تلاش های ارزنده آنها است.

شهردار بردخون ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: حمایت‌های شهرداری بردخون از آموزش و پرورش در مرحله اول دستور ویژه اعضای شورای شهر به اینجانب بوده و در مرحله دوم باور و اعتقادی است ریشه آن به حضور بنده در کنار فرهنگیان و همکارانم بوده که خدمتگزاری به فرهنگیان را وظیفه خود می دانیم.

عبدالخالق قایدی تصریح کرد: ما امروز در عصر تکنولوژی هستیم که فرصتی است برای رشد و بالندگی همه انسان ها اما زنگ خطر جایی است که تکنولوژی همراه با آموزش نباشد و امروز بنده به نیابت از همکارانم در شورای شهر بردخون از تمام تلاش ها و زحمات فرهنگیان و افتخارآفرینان منطقه بردخون تقدیر و تشکر می نمایم.

در ادامه این برنامه ضمن پخش کلیپ عملکرد مجموعه آموزش و پرورش منطقه بردخون از معلمان نمونه و برگزیدگان جشنواره ها با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار