مراسم تجلیل از ۱۷۰ معلم منتخب مناطق و نواحی آذربایجان شرقی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

تبریز(پانا) - به مناسبت هفته معلم آیین تجلیل از ۱۷۰ معلم نمونه مناطق و نواحی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان از طریق ویدئو کنفرانس در تالار معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از ۱۷۰ معلم منتخب مناطق و نواحی آذربایجان شرقی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

جعفر پاشایی در ارتباط مجازی، آیین تجلیل از منتخبین فرهنگیان نواحی و مناطق استان که در اتاق جلسه تالار معلم تبریز برگزار شد، گفت: در هر زمانی و هر جایگاهی و هر موقعیتی، آحاد جامعه باید متشکر از معلمان باشند، زیرا که آینده تمامی اقشار جامعه وابسته به تلاش و آموزش های معلمان است. در دوران کرونا نقش آفرینی معلمان دلسوز بسیار قابل توجه بود. اگر تمامی معلمان از مرکز استان تا آخرین نقطه استان همت نمی‌کردند چه در تولید محتوا و ارسال بسته های آموزشی و چه در تهیه تبلت برای دانش آموزان، در حال حاضر با چنین شرایطی مواجه نبودیم. تمامی این موفقیت هایی که در زمان کرونا داشتیم مدیون معلمان هستیم و تمامی فعالیت های جهادی دبیران جلوه هایی از ایثار و محبت و فداکاری و عشق معلمی است.
وی افزود: از روسا و مدیران انتظار داریم برای آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات خرداد با استفاده از ظرفیتهای درون سازی و برون سازی و تمرین مضاعف با دانش آموزان ضعیف آنها را شناسایی و همچنین با اقداماتی همچون خلاصه کردن دروس و آسان سازی و روان سازی دروس پیگیری مستمری در رفع موانع داشته باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: فرصت هفته معلم را برای بیان جلوهای ایثار معلمان غنیمت بشماریم زیرا که اگر کادر درمان با تلاش های شبانه روزی به دنبال جلوگیری از ابتلا مردم به ویروس منحوس کرونا هستند، معلمان نیز ذهن جامعه بشری را از زنگارها پاک می سازند.
پاشایی در این راستا از مرکز صدا و سیما آذربایجان شرقی و تمامی رسانه ها بدلیل تلاش های بی شائبه آنها تشکر ویژه کرد.

وی سنجش از آموخته های دانش آموزان و اطمینان از آموزش و یادگیری آنها را بسیار مهم دانست و افزود: آینده دانش آموزان در دست ماست و باید با همکاری، هماهنگی و برنامه ریزی برای گذر از سال تحصیلی و برای به موفقیت رسیدن این دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند تلاش هرچه بیشتر کنیم.
او همچنین گفت: توجه به دانش آموزان روستایی و حساس سازی اولیای آنها برای امتحانات پایانی بسیار مهم است، چرا که در مناطق روستایی در حال حاضر فصل کار است و امکان دارد دانش آموزان در این ماه ها مشغول کار شوند؛ فرهنگیان عزیز باید خانواده ها را از ضرورت تحصیل این دانش آموزان آگاه کنند.

عطایی نیز در ادامه این مراسم تجلیل، ضمن تبریک هفته معلم گفت: امسال با اینکه با شرایط کرونا مواجه بودیم اما همچنان با تلاش های ستاد بزرگداشت مقام معلم و همراهی این ستاد تمامی برنامه ها به خوبی اجرا شدند. در جریان همین برنامه ها 15هزار و 400 معلم در فرآیند انتخاب معلم برتر شرکت کردند.
وی خاطر نشان کرد: از این تعداد 20 نفر، 10زن و 10مرد به مرحله استانی راه یافتند و مفتخریم که معلم مرندی آقای قدرت اسماعیل اقدم از استان ما جزو 14 نفر برتر کشوری بود و همچنین یکی از داوران کشوری نیز از استان ما است.
وی خاطرنشان کرد: امسال در فضای مجازی پویش سپاس معلم برای قدردانی از زحمات معلمان برگزار شد که مردم استقبال خوبی از این پویش کردند و همچنین در رسانه های مجازی پیام تبریک امام جمعه، استاندار و فرماندار تبریز نیز منتشر شد. از کتاب ایران اسلامی که در راستای تبیین شعار سال ۱۴۰۰ نگاشته شده بود با حضور نماینده ولی فقیه رونمایی شد. از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل بعمل آمد و از خانواده های معلمانی که داغدار عزیزانشان بدلیل این بیماری منحوس بودند دلجویی شد و در بستر فضای مجازی مسابقه تجربه نگاری فرهنگیان برگزار شد که بسیاری از فرهنگیان در این مسابقه شرکت کردند و همچنین نظارت و ارزیابی بر برنامه های این هفته و تشکر از اعضای ستاد بعمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار