پیام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد به مناسبت گرامیداشت روز قدس

بجنورد (پانا) - به مناسبت گرامیداشت روز قدس مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بجنورد پیامی اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیریت آموزش  و پرورش شهرستان بجنورد به مناسبت گرامیداشت روز قدس

بیش از یک سال از پیدایش ویروس کرونا می گذرد و مردم جهان و همه دولت ها عواقب وجود و گسترش این ویروس را کاملا درک کرده‌اند. کشته شدن مردم بسیاری در اقصی نقاط جهان و تعطیل شدن رفت و آمدها و کسب و کارها صدمات اجتماعی و اقتصادی ناشی از گسترش این ویروس در جهان است. همه ملت‌ها و دولت‌ها به دنبال یافتن راه‌حل درمان و پیشگیری از کرونا هستند. اما تاریخ باید به یک سؤال مهم در طی سال‌های زیادی از آغاز شیوع ویروس منحوس صهیونیست در جهان پاسخگو باشد که چرا اقدامی برای جلوگیری از نفوذ و گسترش این ویروس در جهان انجام نشد؟! ویروسی که کشتن کودکان، زنان باردار، جوانان و پیران یکی از عواقب گسترش آن است.

روز قدس، این یوم الله بزرگ، در واقع فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده آحاد مسلمین در حل مسئله فلسطین و دفع ویروس منحوس رژیم صهیونیستی، آن هم به عنوان اولویت نخست جهان اسلام و یک تصمیم محوری در تثبیت و جهانی سازی آرمان آزادی قدس بویژه در جغرافیای اسلام بوده که قادر است ارتباط گذشته، حال و آینده امت اسلامی را برقرار سازد، اگرچه در بُعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش آمده، محدود شده اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان است.

راهپیمایی جهانی روز قدس در هر سال موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند و به فضل الهی و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز جا افتاده‌تر شده و گسترش بیشتری پیدا کرده است.

مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز با تاسی از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و با امید به نجات جامعه بشری و بویژه ملت فلسطین از چنگ دشمنان انسانیت، ضمن اعلام انزجار از طرح‌های شیطانی و گمراه کننده ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی، پایان پاندمی و شیوع جهانی استکبار و استبداد را از خداوند منان طلب کرده و در راه نیل به اهداف این آرمان و تحقق وعده الهی اعلام آمادگی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار