در آستانه عید سعید فطر؛

چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در سیستان و بلوچستان آغاز شد

 زاهدان (پانا) - چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی با حضور فرمانده سپاه سلمان با توزیع 10 هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در سیستان و بلوچستان آغاز شد

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم آغاز چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات بد اقتصادی حاکم شده بر جامعه امروز معیشت افراد دچار آسیب هایی شده است که با تلاش جهادگران عرصه جهاد و شهادت این مشکلات مرتفع شده و خواهد شد.
سردار احمد شفائی افزود: در راستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان رزمایش کمک های مومنانه همزمان با سراسر کشور از ۱۶ ماه گذشته آغاز شده و همچنان نیز تداوم خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه رزمایش مومنانه کار کوچکی نیست و نمی توان از آن چشم پوشی کرد، ادامه داد: به دنبال تحریم دشمنان که جنگ تمام عیار اقتصادی را ایجاد کردند، پاسداران و بسیجیان کمر همت را بستند و از ظرفیت‌های استان جهت حل مشکلات اقتصادی بهره بردند تا هیچ انسانی سفره اش از اطعام خالی نباشد.
سردار شفائی با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند، بسیج پاره تن ملت است و نسبت به مسائل مردم و ملت نباید بی تفاوت باشد، تصریح کرد: مجموعه سپاه و بسیج بسته‌های معیشتی را محترمانه با رعایت حفظ شان و کرامت انسانی تقدیم نیازمندان در سطح استان می کنند.
این مسئول ادامه داد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی تعداد 10 هزار بسته معیشتی با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان و خیرین تهیه و توزیع می شود.
وی اظهار کرد: به همین منظور امروز در راستای دستگیری از نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا تعداد هزار بسته معیشتی با همت سپاه ناحیه مقاومت ویژه زاهدان بین افراد توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار