فرماندار ملارد:

هزینه کرد در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری است

ملارد(پانا)- فرماندار ملارد در مراسم تجلیل از معلمان منتخب، به اهمیت تلاش جمعی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
هزینه کرد در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری است

مراسم تجلیل از معلمان منتخب ملارد، با حضور مسئولان شهرستان و معاون نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، برگزار شد.

در این مراسم، سجاد برنجی فرماندار ملارد، در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه والای معلمی در مسائل مهم جامعه و تشکر از زحمات حدود ۳۵۰۰ معلم شهرستان در دوران کرونا و سختی‌های تدریس مجازی، گفت: با نگاهی به گذشته این کشور می‌توان فهمید که نقش معلمان تا چه اندازه در فرهنگ و پیشبرد اهداف یک کشور موثر است.

او افزود: اگر به کشورهای پیشرفته نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که پیشرفت دانش، فناوری و صنعت و... این کشورها در گرو سرمایه‌گذاری و اهمیت دادن به آموزش و پرورش است.

برنجی تصریح کرد: در ایران هم با وجود تمام مشکلات، نگرش بر این شده که سرمایه‌گذاری بیشتری در آموزش و پرورش رخ دهد و اگر این اتفاق بیفتد، قطعاً کشور ما هم در تمام زمینه‌ها دارای شاخص قدرت خواهد بود.

در ادامه حسین حق وردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نیز به تلاش‌های کمیسیون و فراکسیون آموزش در مجلس اشاره کرد و گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان به صورت لایحه از طرف دولت به مجلس داده شده و در حال بررسی است و بحث صندوق ذخیره فرهنگیان تحت عنوان تبدیل شدن به شرکت سهامی و تغییر ماهیت صندوق جزء پیگیری‌های ما است که اگر نیازهای جامعه فرهنگی محقق شود، آموزش و پرورش نیز با قدرت بیشتری به اهداف خود می‌رسد.

همچنین طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد نیز در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات همکاران منطقه در امر تدریس و پرورش در شبکه شاد، از مدیران مدارس خواست تا نهایت تلاش و پیگیری را در مورد ثبت نام کتب درسی و تهیه برنامه اطلس شناسنامه آموزش و پرورش ملارد داشته باشند.

او بیان کرد: تقدیر از معلمان منتخب آموزش و پرورش ملارد، تقدیر از بازنشستگان این عرصه و تأمین هزینه درمان فرهنگیان دارای بیماری صعب العلاج از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم است.

در این مراسم با توجه به شرایط ویژه ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت نمادین از تعداد محدودی از فرهنگیان منتخب آموزش و پرورش ملارد تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار