حضور مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در 3 مدرسه شهر رشت

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با حضور در مدارس کوثر و استثنایی بشارت در ناحیه 2 و مدرسه معلم در ناحیه یک رشت با قدردانی از زحمات دبیران، از نزدیک فرآیند آموزش دانش آموزان در شرایط کرونایی را بررسی کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در 3 مدرسه شهر رشت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مدرسه ابتدایی کوثر اولین ایستگاه حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در مدارس بود. رحمتی در این مدرسه در کلاس مجازی دانش آموزان شرکت کرد.

وی در نشست مجازی شورای معلمان با اشاره به زحمات طاقت فرسای معلمان در دوره کرونا اظهار کرد: فرهنگیان در این دوران با حضور مسئولانه در سنگر علم و دانش توانستند خلأ تعطیلی مدارس را با همت والای خود پر کنند.

حضور در مدرسه استثنایی بشارت دومین بخش برنامه های مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بود. این مدرسه که تنها مدرسه تخصصی اوتیسم است 29 دانش آموز دارد.

وی در این مدرسه با قدردانی از مربیان مدارس استثنایی اظهار کرد: معلمان این گونه مدارس با تلاش های مضاعف خود به دانش آموزان علم می آموزند که این تلاش ها هیچگاه از چشم خانواده ها و مسئولان پنهان نمی ماند.

اما حضور در مدرسه «معلم» پایان سه گانه بازدیدهای محمد رحمتی از مدارس رشت بود. شرکت در کلاس درس مجازی و گفتگو با دانش آموزان به صورت برخط و دیدار با عوامل اجرایی و تعدادی از معلمان مدرسه مهم ترین بخش حضور رحمتی در مدرسه معلم بود.

وی با حضور در این مدارس، با اهدای شاخه گل از تلاش های معلمان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار