مشاوردبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه‌ یک ری:

آموزش و تدریس مجازی خارج از فضای مدرسه مشکلات خاص خود را دارد

شهرری(پانا) - همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی اجباری آموزش‌ و سوق دادن مدارس به سمت آموزش غیرحضوری و دورماندن دانش آموزان از فضای شاد مدرسه یکی از مهم‌ترین چالش‌های این روزها است که می‌توان گفت مشکلات و آسیب‌هایی را در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و تدریس مجازی خارج از فضای مدرسه مشکلات خاص خود را دارد

شهدادیان دبیر و مشاور دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه‌ یک ری اظهار کرد: «غیرحضوری شدن مدارس و عدم آشنایی تدریس در فضای مجازی مشکلات خاص خودش رابه همراه داشته است.»

او ادامه داد: «می‌توان گفت یکی از مشکلات‌ما معلمان علاوه بر تدریس مجازی، کار کردن در منزل با وجود داشتن فرزندان کوچک و شرایط خاصی است که در منزل وجود دارد. این موارد قطعاً سختی‌های آموزش مجازی را بیشتر کرده است. فعالیت‌های آموزشی مانند تهیه و آماده سازی کلیپ‌ها، محتوای آموزشی، لایو زنده در شبکه آموزشی شاد، شرکت در جلسات و وبینار‌ها از فعالیت‌های است که در این ایام انجام شده که اساسا بیشتر از حضور در مدرسه بوده است.»

مشاور دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه‌ یک ری عنوان کرد: در این دوران کادر دلسوز مدرسه با شناسایی افراد بی‌بضاعت توانسته‌اند به کمک افراد کم‌توان بپردازند و ما معلمان هم در راستای آموزش تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این شرایط سخت هر چه زودتر تمام شود.

خبرنگار دانش‌آموز: عاطفه رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار