کشف 50 میلیارد ریال انواع ابزارآلات صنعتی قاچاق در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر و کشف بیش از۱۰ هزار عدد انواع ابزارآلات دستی ساخت کشور چین قاچاق ساخت کشور چین ، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را 50 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف 50 میلیارد ریال انواع ابزارآلات صنعتی قاچاق در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: روز گذشته برابر اطلاع از مبنی بر تخلیه و نگهداری مقادیری ابزارآلات صنعتی خارجی قاچاق در انباری به آدرس کهریزک ، مامورین این پلیس به محل اعزام ، که مشاهده میگردد محل انباری قدیمی است که پلمب و بلوک گذاری شده است ولی توسط متصدیان انبار بازگشایی و درحال تخلیه و نگهداری کالا است.
وی بیان کرد: مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم به محل اعزام که پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس، مشاهده می گردد تعدادی خودروی وانت به محل مراجعه و اقدام به تخلیه مقادیر متنابهی ابزارآلات صنعتی از نوع آچار بوکس و جعبه آچار کرده‌اند.
پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در تحقیقات اولیه رانندگان خودروها اظهار داشتند که در چند روز گذشته طی چند مرحله اقدام به تخلیه انواع ابزارآلات صنعتی خارجی در این مکان نموده و مالک اصلی کالاها را از شهرهای جنوبی بدون هیچ گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی را به مقصد تهران بارگیری کرده‌اند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالک کالاها را دستگیر کردند.
وی گفت: متهم در بازجوئی های اولیه به جرم ارتکابی معترف و ضمن قبول مالکیت کالاهای مکشوفه بیان داشت کالاها را از شهرهای جنوبی خریداری و به انبار تهران فرستاده شده است. کارآگاهان با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.
این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 50 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار