پیام تبریک مسیب زاده به مناسبت هفته معلم

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را به همه معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت کشور تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۱۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مسیب زاده به مناسبت هفته معلم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پیامی سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را به همه معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت کشور تبریک و تهنیت گفت متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ وَإِنْ کَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُبِینٍ .

《 اوست خدایى که به میان مردمى بى‌کتاب پیامبرى از خودشان مبعوث داشت تا آیاتش را بر آنها بخواند و آنها را پاکیزه سازد و کتاب و حکمتشان بیاموزد. اگر چه پیش از آن در گمراهى آشکار بودند》سوره مبارک جمعه/۲

معلم در آیات قرآن جایگاه بسی بلند دارد. «آنگاه که برای هدایت وتکامل می سوزد و می گدازد تا پیچیده‌ترین و بهترین شاهکار خلقت، یعنی انسان، اساسی ترین و ضروری ترین نیازش که آموختن است، را برطرف کند؛ در نقش کلیدی انبیاء جلوه می کند.»

هفته گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ معلمان سرزمینم استاد شهید علامه مرتضی مطهری را به همه معلمان ؛ خصوصا معلمان عزیزومربیان محترم قرآن تبریک و تهنیت عرض می کنم.

انشالله بتوانیم همواره مانند شاگردانی درمکتب انبیاء بزرگ الهی، سراج منیری در مسیر آموزش وپرورش دانش آموزان میهن اسلامیمان باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار