مسیب‌زاده:

برگزیدگان مسابقات قرآن، نمایندگان ایران در مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان خواهند شد

تهران (پانا) - نشست هماهنگی ستاد عالی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مسابقات قرآن، نمایندگان ایران در مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان خواهند شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب زاده در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه فعالیت های قرآن، عترت و نماز در بالاترین سطح فعالیت های وزارت آموزش و پرورش قرار دارد گفت: بیش از 15 سال است که دستگاه تعلیم و تربیت خراسان رضوی به شایستگی عهده دار میزبانی این مسابقات است.

وی با اشاره به پنج شرط علاقه مندی، توانمندی نیروی انسانی، زیرساخت های مورد نیاز اجرایی، ظرفیت های زیارتی، سیاحتی و گردشگری و همچنین شرایط آب و هوایی به منظور انتخاب میزبان برای برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: خراسان رضوی تمامی این پنج شرط را به خوبی داراست لذا با توجه به همجواری با مضجع نورانی امام مهربانی ها و تلاش خالصانه همکاران ما در این استان یقینا میزبان شایسته ای برای برگزاری این دوره از مسابقات خواهد بود.

وی گفت: مسابقات هدف نیست بلکه در مسابقات باید انس با آموزه های قرآنی، خصوصا زیارت مجازی بارگاه منور رضوی و عمومیت ارزشی برگزاری مسابقات با محوریت خانواده مد نظر قرار گیرد.

مسیب زاده با اشاره به فعالیت مطلوب دستگاه تعلیم و تربیت استان خراسان رضوی در جهت اجرای برنامه های حوزه قرآن، عترت و نماز گفت: در ماه مبارک رمضان مجموعه فعالیت های ما بیش از 62 میلیون بازدیدکننده داشته است که بخش عمده ای از آن حاصل تلاش خالصانه همکاران ما در خراسان رضوی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه آموزش و پرورش اولین نهاد برگزار کننده مسابقات قرآنی به صورت مجازی در کشور است افزود: برگزیدگان این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور بخشی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار