دانش‌آموز داوطلب شرکت کننده در طرح شهید سلیمانی اسلامشهر:

حس ناب کمک به مردم با مهربانی و صبوری

اسلامشهر (پانا) - در کمک به مردم یک حس خاص وجود دارد که توصیف آن بسیار سخت است. وقتی با لباس مخصوص، ماسک درمحلات و خیابان خانه به خانه حرکت انجام می شود، رضایت و لبخند مردم با تمام سختی‌ها شاد کننده است.

کد مطلب: ۱۱۸۱۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حس ناب کمک به مردم با مهربانی و صبوری

لیلا داوود آبادی دانش‌آموز داوطلب شرکت کننده در طرح شهید سلیمانی آموزشگاه عدالت آموزش و پرورش اسلامشهر است که در طول یک سال با توجه به شرایط کرونا با مراکز درمانی و بهداشتی مجری طرح فعالیت دارد. او در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «انگیزه‌ من از ورود به این مسیر خداپسندانه فقط رضایت خداوند است و در کنار این مورد همراهی مادرم بسیار موثر بود.»

او در رابطه با نحوه فعالیت خود در طرح شهید سلیمانی بیان کرد: «در این برنامه ما به در خانه افراد رفته و توضیحات مفصلی راجع به کرونا و رعایت پروتکل‌ها ارائه می‌کنیم و چند شماره تماس پاسخگو در رابطه با مسائل کرونا که از طرف مرکز بهداشت به ما اعلام شده را در اختیار مردم قرار می دهیم و از آنها می خواهیم، که در صورت داشتن علائمی مثل، تب، سرفه، گلو درد و... به هیچ وجه سریع به پزشک مراجعه نکنند تا تعداد مراجعان بالا نرود و فقط با مرکز بهداشت نزدیک محل سکونت خود تماس گرفته و از این روش با دکتر متخصص هماهنگ شود و در صورت تأیید پزشک جهت سایر مراحل از جمله بستری در مراکز درمانی حضور پیدا کنند.»

داوودآبادی تصریح کرد: «از طرفی ما با دریافت مشخصات افرادی که نیاز داشتند جهت قرنطینه در منزل باقی بمانند، از جمله، کد ملی، شماره تلفن و.. به آنها بسته‌های کمک مومنانه، ارائه می‌کنیم و در ضدعفونی منازل هم اقداماتی را نیز انجام می‌دهیم.»

دانش‌آموز جهادگر آموزش و پرورش اسلامشهر تأکید کرد: «در کمک به مردم یک حس خاص وجود دارد که توصیف آن بسیار سخت است، وقتی با لباس مخصوص، ماسک در محلات و خیابان خانه به خانه حرکت می‌کنیم رضایت و لبخند مردم با تمام سختی‌ها شاد کننده است.»

او خاطرنشان کرد: «وقتی در خانه‌ای را می‌زنید و با خانم یا آقای مسن رو به‌ رو می‌شویم که بعد از چند ماه به دلیل قرنطینه یک نفر را می‌بینند، خوشحال می‌‌شوند و با ما درد و دل می‌کنند، این حس توصیف کردنی نیست تا کسی این موارد را حس نکند متوجه نخواهد شد لذت کمک به مردم با مهربانی و صبوری چیست.»

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار