رزمایش کمک های مومنانه بسیج دانش آموزی نواحی پنجگانه تبریز برگزار شد

تبریز(پانا) - همزمان با ولادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع)پنجمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه حوزه های بسیج دانش آموزی تبریز در قالب طرح کرامت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش کمک های مومنانه بسیج دانش آموزی نواحی پنجگانه تبریز برگزار شد

با حضور مسئولان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا و آموزش و پرورش استان، پنجمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه حوزه های بسیج دانش آموزی نواحی ۱، ۲، ۴، و ۵ تبریز در قالب طرح کرامت به میزبانی دبیرستان دخترانه عفتیه ناحیه ۴ برگزار شد.

عاشور اکرمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش پرورش استان با تبریک ولادت امام حسن (ع) و قدردانی از خیرین گرانقدر گفت: در قرآن کریم چهار گروه در نزد خدا از ویژگی خاصی برخوردار هستند و یکی از این چهار گروه نیکوکارانند که با عمل خیرخواهانه به نیازمندان یاری می رسانند.

اکرمی در ادامه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کرونا علاوه بر تحت تاثیر قراردادن اقشار مختلف شغلی آموزش را پرورش را هم به چالش کشید.

معاون مدیرکل افزود: کرونا عدالت آموزشی را خدشه دار کرد، سلامت جسم و روحی دانش آموزان را تحت تاثیر قرارداد، همبستگی اجتماعی را در جامعه مخصوصا در بین دانش آموزان کم کرد و کیفیت آموزشی را پایین آورد، ولی معلمان و خیران بزرگوار مجاهدانه پای کار آمدند و این چالش ها را به حداقل رساندند.

اکرمی در بخش دوم سخنان خود با قدردانی از مسئولین سپاه عاشورا مخصوصا بسیج دانش آموزی استان اظهارداشت: هرجا آموزش و پرورش و در راس آن دانش آموزان با مشکل مواجه شده اند بسیج دانش آموزی بعنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش به یاری آمده است.

معاون آموزش متوسطه استان همکاری بسیج و آموزش و پرورش را در تحقق اهداف دستگاه تعلیم و ترببت مهم دانست و گفت: بسیج مقوم برنامه های آموزش و پرورش است.

در این مراسم وحید فرشباف با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا بیسج دانش آموزی همدوش و همپای سایر خیرین به کمک نیازمندان شتافتند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان خاطرنشان کرد: در راستای رزمایش کمک مومنانه و لبیک به ندای مقام معظم رهبری و عمل به وظیفه انسانی و اسلامی، بسیج دانش آموزی استان تاکنون ۴ مرحله کمک مومنانه را در قالب قلک کریمانه، پویش همکلاسی مهربان، نذر هوشمند و رزمایش همدلی انجام داده است و پنجمین مرحله این رزمایش با عنوان کریم اهل بیت همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

وی به سایر طرح های ارزشمند بسیج دانش آموزی از جمله طرح احمدی روشن، یاوران ولایت، لیگ علمی پایا و طرح ثامن اشاره کرد و گفت: ما دست در دست هم داده ایم تا جوانانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار