تجلیل از برگزیدگان مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی در زابل

زابل (پانا) - برگزیدگان مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی در زابل طی مراسمی با حضور نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی در زابل

حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم که درسالن تربیت آموزش وپرورش زابل برگزارشد، ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این گونه جلسات ضرورت توجه به مسائل علمی و آموزشی دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد.

عباسعلی ارجمند فرماندار زابل نیز در این مراسم با اشاره به نخبگان علمی استان نظیر دکتر دهمرده، دکتر شهریاری و مرحوم دکتر نورا خاطر نشان کرد: با توجه به رتبه های علمی و المپیادی که طی چند سال اخیر در سیستان شاهد هستیم خواهیم توانست نخبگان بیشتری نیز به جامعه تحویل دهیم چرا که دانش آموزان سخت‌کوش سیستانی پتانسیل کسب رتبه های برتر در همه زمینه ها را دارند.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: آینده سیستان در دستان شماست و تصمیم‌گیر و سرنوشت‌ساز سیستان در آینده شما خواهید بود پس زمان و فرصت‌های پیش‌رو را قدر بدانید و با برنامه‌ریزی پیش روید تا بتوانید پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید.

وی در پایان از دانش آموزان سیستانی خواست به سراغ ایده های نو و جدید بروند تا گره های کشور در تمام زمینه‌ها به دست آنها باز شود.

فرزاد نامجو مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل نیز در این مراسم اظهار کرد: از بین ۲۳۴ نفر دانش آموز شرکت کننده در مرحله اول المپیادهای علمی دانش آموزی از شهرستان زابل ۲۳ نفر قبول شده و به مرحله دوم راه یافتند که این آمار نسبت به سال قبل رشد نزدیک ۱۰۰ درصدی را داشته است.

گفتنی است در این مراسم از دانش آموزان افتخار آفرین در مرحله اول المپیادها و مسابقات علمی پژوهش سرا و همچنین همکاران اداری و آموزشی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خبرنگار : الهام نورا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار