مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

۵ مدال نقره المپیادهای علمی کشور به دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان تعلق گرفت

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از کسب ۵ مدال نقره المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور توسط دانش‌آموزان سیستانی و بلوچستانی خبر داد و کسب این افتخار بزرگ علمی را به دانش‌آموزان و فرهنگیان استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۱۶۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۵ مدال نقره المپیادهای علمی کشور به دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان تعلق گرفت

حسنعلی میرعبدی با اعلام خبر موفقیت دانش آموزان استان در المپیادهای علمی دانش آموزی کشور افزود: المپیادهای علمی یکی از بزرگترین ماراتن‌های علمی کشور است که همه ساله از سطح استانی آغاز و تا مرحله بین المللی ادامه می یابد.

وی افزود: در مرحله اول المپیادهای علمی سال تحصیلی 1401-1400 تعداد 4 هزار و 800 دانش آموز از سراسر استان سیستان و بلوچستان شرکت کردند که از این تعداد 272 دانش آموز وارد مرحله استانی شده و در نهایت تعداد 7 دانش آموز وارد مرحله تابستانی کشوری شدند که از این میان 5 دانش آموز مدال نقره کشوری را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه این موفقیت در تاریخ المپیادهای علمی برای استان سیستان و بلوچستان بی نظیر است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان «محمد مجتبی سعادتی دهمرده»، «افشین خزاعی»، «محمد عرفان یزدان مهر» از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی ۲ ناحیه یک زاهدان و « رضا جهانتیع» از دبیرستان علامه حلی شهرستان زابل در المپیاد علمی زمین شناسی موفق به کسب مدال نقره شدند.

میرعبدی ادامه داد: «علیرضا دهقانی» از دبیرستان دانشگاه شهرستان زابل نیز در این رقابت ها موفق به کسب مدال نقره در المپیاد نانو فناوری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار