رونمایی از کتاب «مهارت‌های مدیریتی» از نویسنده فرهنگی در شهرستان امیدیه

امیدیه(پانا)- آیین رونمایی از کتاب مهارت های مدیریتی، اثر علیرضا شمسی زاده با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه، معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش و دیگر همراهان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی  از کتاب «مهارت‌های  مدیریتی» از نویسنده فرهنگی در شهرستان امیدیه

علیرضا شمسی زاده نویسنده این کتاب در خصوص انتشار کتاب خود به پانا گفت: «مهارت عبارت است از توانایی در انجام یک کار خاص بدون در نظر گرفتن سطوح مدیریتی. مدیران باید دارای مهارتهای خاص بوده و همیشه برای توسعه آن ها تلاش کنند و مهارت امری اکتسابی بوده و قابل آموزش است.»

او درباره هدف و دلیل نگارش این کتاب اظهار کرد: «پرورش مهارت های مدیران در دهه های گذشته بیش از پیش مورد توجه پژوهشگران و صاحب‌نظران سازمان و مدیریت قرار گرفته است. اغلب مقالات و کتابهای مهارتهای مدیریت تلاش می‌کنند مهارتهایی را به مدیران بیاموزند که از طریق آن بتوانند رفتار خود و زیر دستانشان را به نحوی موثرتر کنترل کنند. با مطالعه دیدگاه های نظری و بررسی نتایج حاصل از موفقیت های مدیران و دستاوردهای سازمان های کامیاب می توان به مدیران جدید کمک کرد تا زمینه های به کارگیری راهکار های عملی و مهارت های مورد نیاز را کسب کنند و از این طریق، پرورش مهارت های مدیریتی می تواند مستقیماً به بهبود عملکرد مدیران منتهی شود.»

او ادامه داد: «صاحبنظران مختلف در بیان مهارتهای مدیران بیش از همه به مهارت هایی مانند(خویشتن شناسی و مدیریت زمان و مدیریت استرس و تفکر خلاق و حل مسئله و تصمیم گیری و برقراری ارتباط موثر شامل مهارت های گوش سپردن و نگارش سخنرانی و اداره جلسات و ...) اعمال نفوذ قدرت و ایجاد انگیزه و هدایت و حتی بودجه بندی و تخصیص منابع اشاره کرده اند.»

گفتنی است این کتاب توسط انتشارات تهران، ندای کارآفرین و با قیمت 37000تومان منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار