کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه چهار:

ارتقا فرهنگ بهداشتی را یک رکن اساسی برای حفظ سلامت جامعه می توان برشمرد

تهران (پانا) - کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منطقه ۴ در وبینار سفیران سلامت دانش آموزی که به منظور افزایش آگاهی بهداشتی با همکاری کارشناسی سلامت و واحد بهداشت مدارس مرکز بهداشت شمال تهران در بستر شاد برگزار شد بالابردن سطح آگاهی بهداشتی را مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا فرهنگ بهداشتی را  یک  رکن اساسی برای  حفظ سلامت جامعه  می توان برشمرد

فاطمه باقریان؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری منطقه ۴ به مناسبت هفته سلامت و در راستای ارتقاء فرهنگ سلامت بیان کرد: به منظور افزایش آگاهی بهداشتی فرزندان این مرز و بوم، وبینار سفیران سلامت دانش آموزی با همکاری کارشناسی سلامت و واحد بهداشت مدارس مرکز بهداشت شمال تهران در بستر شاد برگزار شد.

باقریان گفت: سلامت دانش آموزان و ارتقا فرهنگ بهداشتی مهم است و مهمترین رکن اساسی حفظ سلامت جامعه است. سلامتی و نشاط جامعه در گرو این امر مهم و اساسی قرار دارد و مجموعه آموزش و پرورش و خصوصا کارشناسی سلامت تمام همت خود را در این زمینه معطوف داشته است.

درادامه این وبینار همچنین قنبری کارشناس مسئول بهداشت مدارس مرکز بهداشت شمال تهران در این جلسه به آموزش مطالبی در زمینه سلامت روان، نکات لازم برای پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی، فعالیتهای فیزیکی و تمرینات کششی و هفت گام مهم و اساسی برای جلوگیری کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری منطقه ۴ آموزش از ابتلا به کرونا ویروس ارائه کرد.

درپایان نیز قنبری به سوالات و ابهامات بهداشتی دانش آموزان پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار