منطقه ۴ تهران آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی در مراکز اسکان نوروزی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ ضمن بازدید از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان؛ بر ارائه خدمات، تکریم میهمانان و فضای مطلوب اسکان مسافرین نوروزی در خور شأن فرهنگیان و مسافرین نوروزی توام با مهمان‌نوازی، سعه‌صدر، تکریم مراجعان، برخورد حسنه و امانت‌داری از سوی ستاد اسکان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
منطقه ۴ تهران آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی در مراکز اسکان نوروزی است

دومین جلسه ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش منطقه ۴ برای نوروز ۱۴۰۱ در هنرستان فسایی‌نژاد با حضور اعضای ستاد اسکان و مدیران مدارس طرح اسکان برگزار شد.

هادی زمانی‌نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ گفت: در اجرای شیوه‌نامه طرح اسکان موقت فرهنگیان، مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در نوروز ۱۴۰۱ آماده پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی است.

وی در ادامه با اشاره به تکریم فرهنگیان و بازدید از این مراکز گفت: مهمان‌نوازی، سعه‌صدر، تکریم مراجعان، برخورد حسنه و امانت‌داری از سوی ستاد اسکان، از فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش منطقه ۴ است.

زمانی‌نژاد ارائه خدمات، تکریم میهمانان و فضای مطلوب اسکان مسافرین نوروزی در خورشان فرهنگیان و مسافرین نوروزی را در دستور کار قرار داد.

فاطمه باقریان؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منطقه از آمادگی کامل مراکز اسکان نوروزی این منطقه جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: در این راستا کلیه تمهیدات از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تشکیل جلسات با مسئولین شهر، اداره کل، بازدید از مدارس و صدور ابلاغ اتخاذ شده است.

گفتنی است، بازدید از مدارس اسکان نوروزی منطقه انجام شد که هر چهار مدرسه پویا، هنرستان فسایی‌نژاد، دبستان شهید علیپور و شهید عباس‌وزان آمادگی کاملی جهت پذیرش و پذیرایی از مهمانان نوروزی را داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار