پیام مهرزاد حمیدی به مناسبت هفته سلامت سال 1400

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مهرزاد حمیدی به مناسبت هفته سلامت سال 1400

به گزارش روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، از سوی مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به مناسبت آغاز هفته سلامت «با شعار ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر» پیامی صادر شد.

در این پیام آمده است:

یا من اسمه دوا و ذکره شفاء

لازم دانستم در ایام هفته سلامت به نیابت از جامعه تعلیم و تربیت کشور، عرض سلام و سپاس داشته باشم محضر همه عزیزان خدوم مملکت در سنگر سلامت و آموزش خاصه مدافعان جان برکف سلامت در اقصاء نقاط کشور که در هر لباس و کسوتی در این دوران بلاخیز، جاودانه، همت خود را مصروف خدمت به ملت خویش نمودند و در این کارزار، قهرمانانه درخشیدند.

در این مدت که موج‌های سهمگین کرونا، عرصه زندگی را هدف قرار داده است، انسان هزاره سوم، بار دیگر به نعمت گرانقدر سلامت و ساحت حفظ زیستی بدنی در رشد انسانها و تمدن، ایمان آورد.

همکاران وزارت آموزش و پرورش در اقصی نقاط کشور، برای حمایت از مدافعان سلامت، ضمن آرزوی سلامتی و علو فیوضات الهی برایشان، با تعهد به اجرای پروتکل‌های بهداشتی، نهایت تلاش خود را برای ارتقاء سواد سلامت و آموزش شیوه‌های زندگی سالم، به کار گرفت و مصمم هستیم به یاری خدا و با اهتمام همکاران، کارشناسان و مربیان بهداشت مدارس و مشارکت همه دانش‌آموزان سفیر سلامت، مشاورین بهداشت روان، مربیان تربیت‌بدنی و پرورشی در مدارس، همچون گذشته به ارتقاء همه جانبه سلامت دانش آموزان بپردازیم.

بر خود لازم می‌دانم، ضمن گرامیداشت هفته سلامت از یکایک همکاران گرامی اعم از مربیان بهداشت مدارس، کارشناسان و مدیران و همکاران پرتلاش در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و همچنین دانش‌آموزان که در کسوت سفیر سلامت ، تلاش می‌نمایند، سپاسگزاری نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار