سوادآموزی موضوعی فرا بخشی است

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی موضوع بی سوادى را یک بحث فرابخشى و نیازمند به یارى همه آحاد جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
سوادآموزی موضوعی فرا بخشی است

مهین منافی در آیین معارفه معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در بخش عشایر و روستاهای مرزی و محروم استان باید بیشتر به سواد آموزی زنان و دختران پرداخته شود تا بتوانند ادامه تحصیل دهند.

وی با بیان اینکه امتحانات پایه های نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری است، ادامه داد: سلامت فرهنگیان و دانش آموزان از مهمترین مولفه ها برای فرایند آموزش است.
منافی بیان کرد: واکسیناسیون فرهنگیان استان جهت داشتن معلمانی سلامت درخواست شده و در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: طرح های خوبی در استان در بخش سلامت و آموزش برای دانش آموزان اجرا شد که طرح کوچ، نماد، خوانا، بوم، مکان یابی مدارس،بسته تحولی مشهود ، پیوندسواد و زندگی، مدرسه انطباقی ، مداخلات به هنگام، هر دانش آموز یک مهارت و ....جزو این طرح ها بوده اند.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: ۷۰ تا ۹۰ درصد معلمان استان در تدریس و ارائه اموزش در ایام کرونا از جان و دل فعالیت کرده و ایثارشان قابل قدردانی است.

منافی با اشاره به استفاده از نیروهای جوان و ستادی در انتصاب ها گفت: نیروسازی و کادر سازی باید جزو برنامه های اداره کل باشد.
وی بااشاره به رتبه استان در بخش سواد آموزی گفت: حرکتهای خوبی در این زمینه انجام شده است که در سرشماری آتی مشخص می شود.
در این آیین، حسن رحمانی به عنوان معاون سوادآموزی استان معرفی شد و از خدمات میرصادق جامعی سرپرست این معاونت تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار