جمع‌آوری معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ از حاشیه بزرگراه‌های تهران

تهران (پانا) - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح جمع آوری کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر از بزرگراه‌ها با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر و پلیس پیشگیری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ از حاشیه بزرگراه‌های تهران

به گزارش پلیس راهور تهران، سرهنگ علی همه‌خانی در حاشیه اجرای این طرح در منطقه ۱۵ شهرداری تهران گفت: معتادین متجاهر و کارتن خواب هایی که به صورت ناگهانی وارد بزرگراه‌ها می شوند یکی از عوامل خطرآفرین در بزرگراه‌ها بوده و منجر به وقوع تصادفات جرحی و بعضا مرگبار میان خودرو و عابر پیاده می شوند. از این رو پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس‌های مبارزه با موادمخدر و پیشگیری طرح ویژه جمع آوری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه دغدغه پلیس راهور تهران بزرگ کاهش تصادفات در پایتخت است، گفت: در اجرای این طرح مشترک که در منطقه ۱۵ شهرداری تهران به مرحله اجرا درآمد، پلیس راهور اقدام به شناسایی معابر پرخطر و دارای ریسک بالای تصادف با معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها کرده و با حضور ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و پلیس پیشگیری تعدادی از کارتن خواب ها و معتادین متجاهر از محل‌هایی نظیر فضای سبز میانه بزرگراه‌ها، فضای سبز حاشیه بزرگراه‌ها و ... جمع‌آوری شدند.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در اجرای این طرح فضای سبز معابر بزرگراهی بسیج، خاوران، امام علی (ع) بعثت، آزادگان و ... پاکسازی شد.

همه‌خانی با بیان اینکه افراد جمع‌آوری شده به مراکز ترک اعتیاد یا مددسراها معرفی شدند، گفت: اجرای این طرح در روزهای آتی و در دیگر مناطق پایتخت نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار