حسین کعبی: گروه فولاد گروه مرگ است؛ شرایط طوری شده که فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم

تهران (پانا) - مربی فولاد خوزستان از انگیزه بالای بازیکنانش برای روبرو شدن با النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قرمانان آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
حسین کعبی: گروه فولاد گروه مرگ است؛ شرایط طوری شده که فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین کعبی مربی تیم فولاد در گفت وگو با رسانه باشگاه فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد پس از برتری برابر الوحدات گفت: ابتدا باید به مردم خوب ایران خصوصا خوزستانی‌ها بابت برد و کسب سه امتیاز تبریک عرض کنم. در دیدار شنبه شب هرچه از بازیکنان خواستیم در زمین اجرا کردند و توانستیم برنده بازی باشیم.

وی همچنین در صحبت‌هایش گریزی به بازی السد زد و گفت: ما ۸۸ دقیقه فوق‌العاده عمل کردیم و توانستیم از حریف جلو بیفتیم اما متاسفانه در دقیقه ۸۹ به دلیل یک غفلت و اشتباه گل را دریافت کردیم. می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما فوتبال همین است و هر لحظه ممکن است هر اتفاقی بیفتد. تیم السد مربی و بازیکنان حرفه‌ای زیادی دارد که در دقایق پایانی به کارشان آمد و توانستند از ما تک امتیاز بگیرند و باید خوشحال باشند.

مدافع راست سابق تیم ملی در خصوص غیبت تعدادی از بازیکنان تیمشان در دیدار با الوحدات اردن گفت: وقتی هر سه روز بازی می‌کنیم فشار زیادی روی بازیکنان است و البته فشار روی بازیکنان ما بیشتر است چرا که یک دیدار بیشتر انجام داده‌ایم و همچنین در گروه مرگ قرار داریم. به نظر من بازی سنگین و پرفشاری مقابل تیم اردنی داشتیم و در این دیدار به چند بازیکن خود استراحت دادیم. هدفمان این است تا از همه بازیکنان بازی بگیریم و هرکس آماده تر از نظر بدنی و فنی باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت. شب گذشته النصر برابر السد پیروز شد و همه چیز را در گروه پیچیده تر کرد. باید نیم نگاهی به جدول داشته باشیم و بدانیم که چهار بازی خیلی سخت دیگر داریم که هرکدام حکم فینال برای ما دارد. باید خیلی خوب ریکاوری کنیم تا بازیکنان در دیدارهای آتی بتوانند بالاترین عملکرد خود را داشته باشند.

حسین کعبی دلیل موفقیت فولاد در سه دیدار اخیر آسیایی را اینچنین می‌داند: همدلی و خواستن بازیکنان، مربیان و تمامی اعضای تیم دلیل اصلی آن است. ما هرچه از بازیکنان می‌خواهیم در زمین انجام می‌دهند و با جان و دل بازی می‌کنند تا مردم ایران، خوزستان و خانواده‌های خود را شاد کنند و سرافراز به خوزستان بازگردیم. ان‌شاءالله که اتفاقات خوب در دیدارهای آتی نیز برای تیم ما بیفتد و بتوانیم باعث شادی مردم شویم.

کعبی همچنین در خصوص آنالیز کامل کادرفنی از تیم‌های مقابل فولاد نیز گفت: همه دوستان نزدیک و کسانی که در اردو هستند، شاهدند که ما کلا خواب نداریم و تمام وقت دوروزه تا بازی را برای آنالیز تیم حریف قرار می‌دهیم. ما ۷-۸ بار فیلم‌های تیم مقابل را می‌بینیم تا تمام نقاط ضعف و قوت را متوجه شویم و بتوانیم آن را به بازیکنان گوشزد کنیم. وظیفه ما این است که در جلسه آنالیز وقت بگذاریم و بتوانیم راهنمایی‌های کامل و درستی به تیم خودمان بدهیم.

وی درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات فولاد و تاثیر آن روی تیم در مسابقات اینچنینی افزود: ما بازیکنان خیلی خوبی در لیست داریم اما بسته بدن پنجره شرایط ما را خیلی سخت کرده است. تمام بازیکنان ما که در زمین هستند یا روی نیمکت یا سکو می‌توانند هر زمانی که نیاز داشته باشیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند اما بازهم می‌توانستیم تقویت شویم اگر پنجره مان باز بود. فکر اصلی ما اکنون روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و دیگر به مسأله پنجره فکر نمی‌کنیم.

کعبی در خصوص دو دیدار متوالی با النصر عربستان نیز گفت: تیم‌های عربستانی خرج می‌کنند و البته تیم‌های باکیفیتی هستند، دیدید که النصر موفق شد السد را با سه گل شکست بدهد و شاید این موضوع پیش از شروع مسابقه باور پذیر نبود اما اتفاق افتاد. شرایط ما گونه‌ای است که فرقی ندارد چه تیمی برابر ما بازی می‌کند و تنها به فکر خوب بازی کردن، کسب سه امتیاز و شادی دل مردم خوزستان و ایران هستیم. گروه ما گروه مرگ است و ان‌شاءالله بتوانیم که از دو بازی آینده با النصر نتیجه خوبی بگیریم و پس از آن دو دیدار دیگر را به سلامت به پایان برسانیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

مربی تیم فولاد در انتها خطاب به هواداران فولاد نیز گفت: هنوز کار ما تمام نشده است، خیلی خوشحالیم که مردم شاد هستند و فیلم‌های زیادی از شادی مردم و هواداران به دست ما رسیده که باعث خوشحالی ما می‌شود. از مردم می‌خواهم برای فرزندان خود دعا کنند تا چهار بازی آتی را بتوانیم موفق باشیم و بازهم خوشحال‌شان کنیم، هنوز چیزی به پایان نرسیده و ما اول راه هستیم. نباید به سه بازی قبل راضی باشیم و باید هر روز برای موفقیت بجنگیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار