تجهیز بیمارستان ایت ا... خاتمی هرات به دستگاه سی تی اسکن16 اسلایس

هرات (پانا) - رئیس بیمارستان آیت‌الله خاتمی شهرستان خاتم گفت: یک دستگاه سی‌تی اسکن 16 اسلایس محصول شرکت فیلیپس از محل اعتبارات سازمان جهانی بهداشت ویژه پروژه پاسخ به فوریت کووید-19 در ایران (ICERP) خریداری و تحویل بیمارستان شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز بیمارستان ایت ا... خاتمی هرات به دستگاه سی تی اسکن16 اسلایس

روح الله حیدری, رئیس بیمارستان آیت الله خاتمی هرات با بیان اینکه این دستگاه تحویل بیمارستان شده و به زودی نصب و راه اندازی می شود، اظهار داشت: علاوه بر هزینه خرید دستگاه ، برای خریداری لوازم جانبی ازجمله UPS ، انژکتور ، سرب ، برق و... و همچنین تامین زیرساخت‌های آن نیز حدود 6 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی بیان کرد: این دستگاه با حمایت وزارت بهداشت به ویژه معاونت درمان وزارتخانه جناب آقای دکتر جان بابایی و تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از جمله ریاست ، معاونین درمان ، پشتیبانی و مدیر درمان جناب آقای دکتر زارع از محل کمک‌های سازمان بهداشت جهانی خریداری شده است.
حیدری ادامه داد: با وجود توزیع محدود این دستگاه در کشور، خوشبختانه با تلاش‌های مسئولان شهرستان خاتم و استان یزد، موفق به تامین این دستگاه برای مردم شهرستان خاتم شدیم.
رئیس بیمارستان آیت الله خاتمی شهرستان خاتم یادآور شد: پس از راه اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال و دستگاه سونوگرافی، دستگاه سی‌تی اسکن یکی از اصلی‌ترین نیازهای درمانی این شهرستان بود که با هدف ارتقاء بخشی کیفیت خدمات سلامت و کاهش رنج شهروندان برای مراجعه به سایر شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفت.
گفتنی است؛ شهر هرات مرکز سهرستان خاتم در جنوبی‌ترین نقطه استان یزد و در فاصله ۲۵۰ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد.

خبرنگار/ اکبر رنجبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار