کلنگ ۳ پروژه ورزشی در اردبیل به زمین زده می‌شود

اردبیل(پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل از کلنگ زنی ۳ پروژه ورزشی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ ۳ پروژه ورزشی در اردبیل به زمین زده می‌شود

به گزارش اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان از کلنگ زنی ۳ پروژه در استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در سال گذشته و در محل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تفاهم نامه‌ای نیز منعقد شد مبنی بر اینکه ۳ پروژه در استان در سال ۱۴۰۰ کلنگ زنی شود.

او اضافه کرد: پروژه مجموعه تخصصی ورزشی جانبازان و معلولان که زمین آن مشخص شده و با تامین اعتباری که انجام گرفته، برنامه ریزی‌های لازم برای کلنگ زنی و شروع پروژه انجام شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: پروژه خانه کوهنوردی منطقه اوجور سرعین یکی دیگر از این پروژه‌ها است، که تلاش شده تا از منطقه شرقی کوه سبلان نیز خانه کوهنوردی ایجاد شود تا از چند جبهه برای صعود علاقمندان و ورزشکاران شرایط مناسب را داشته باشیم.

انوشیروانی با اشاره به اینکه استخر قهرمانی ۵۰ متر مجموعه ورزشی علی دایی نیز دیگر پروژه‌ است عنوان کرد: با تامین اعتبار در سال ۱۴۰۰ کلنگ آن به زمین زده خواهد شد و این ۳ پروژه بزرگ و مهم از طریق شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در سال ۱۴۰۰ و پس از اتمام عملیات پروژه سالن سرپوشیده دو و میدانی علی دایی و اتمام تعهدات شرکت توسعه آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار