مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

واکسیناسیون ۵۵۰۰ راننده اتوبوس آغاز شد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در تهران گفت به این منظور، موضوع عملیات ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی بیش از پیش تشدید و انجام مستمر و منظم آن را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده‌ایم.

کد مطلب: ۱۱۷۵۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون ۵۵۰۰ راننده اتوبوس آغاز شد

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع همچنین از آغاز عملیات واکسیناسیون رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران که روزانه با صدها و هزاران شهروند سر و کار دارند، تا چند روز آینده خبر داد و افزود: ۵۵۰۰ راننده اتوبوس به منظور در امان ماندن از کرونا به زودی واکسینه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون ۲ هزار راننده بخش عمومی و ۳۵۰۰ راننده بخش خصوصی شرکت واحد در چند مرحله انجام خواهد شد، اظهار کرد: این مهم با درخواست و پیگیری مدیریت شهری از ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی و با همکاری و مساعدت ستاد مذکور و وزارت بهداشت از سوی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به زودی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره تغییر مسیر بخشی از خط ۷ بی‌آرتی در محور خیابان حضرت ولی‌عصر (عج) نیز توضیح داد: به دلیل ایجاد سنگ‌فرش در محدوده خیابان زرتشت، بخشی از مسیر خط ۷ از طریق خیابان فاطمی و بلوار کشاورز انجام می‌شود که بعد از اتمام عملیات عمرانی به روال قبل باز خواهد گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار