آموزش حضوری و غیرحضوری کارکنان و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه
تبریز(پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تداوم برگزاری کارگاههای آموزشی بهصورت حضوری و مجازی برای کارکنان و رانندگان این شرکت خبر داد
ایمان غنی زاده گفت: با شروع سال ۱۳۹۹ و با شیوع بیماری کرونا و با تدابیر لازم، اجرای دوره های آموزشی در جهت ارتقاء و توانمندسازی کارکنان و رانندگان به بهترین شکل ممکن در شرکت واحد انجام گرفت.
او افزود: با اقدام به موقع واحد آموزش و پژوهش این شرکت دوره های آموزشی به صورت حضوری و آنلاین بدون وقفه به اجرا در آمد و شامل آموزش مبانی علم حقوق ویژه معاونین و مدیران شرکت، بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، اصول بهداشت روانی کارکنان و مدیریت استرس در محیط کار، اصول اخلاق حرفه ای در سطوح رانندگان و بازآموزی تعرفه الکترونیکی ویژه بازرسین و تعرفه زنان شرکت، اصول فنی و نگهداری اتوبوسهای آتروس ویژه رانندگان و پرسنل تعمیرگاهی، آشنایی با نرم افزار تدارکات ویژه همکاران حوزه مالی، تدارکات و انبار، بازآموزی سامانه CMMS ویزه همکاران تعمیرگاهی و.... برگزار شده است.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در خاتمه گفت: علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، پیام های آموزشی به صورت مستمر از طریق کارتابل، پیامک، فضاهای مجازی در موضوعات مختلف از جمله اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا ، موارد فنی اتوبوس ها و نگهداری صحیح آن، مدیریت رفتار، کاهش استرس و یادآوری نکات بهداشتی به کارکنان و رانندگان این شرکت آموزش داده شد.
ارسال دیدگاه