فرماندار ورامین:

افزایش مبتلایان به کرونا در ورامین

ورامین (پانا)- فرماندار ورامین اعلام کرد عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بی توجهی مردم به توصیه‌های وزیر بهداشت در امتناع از سفرهای نوروزی باعث شده تا استان تهران از وضعیت نامطلوبی در شیوع ویروس کرونا برخوردار شود.

کد مطلب: ۱۱۷۵۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش مبتلایان به کرونا در ورامین

حسین کاغذلو، فرماندار ورامین گفت: شمار مبتلایان به بیماری کرونا نسبت به پیش از تعطیلات نوروز در ورامین افزایش یافته که این امر وضعیت شهرستان را در شرایط پرخطر قرار داده و امروز شاهد افزایش میزان ابتلایان به این بیماری هستیم.

او افزود: بر اساس ابلاغیه رئیس کمیته امنیتی ستاد مبارزه با کرونا استان تهران، شهرستان ورامین در وضعیت پرخطر به سمت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و لازم است تا محدودیت‌هایی در فعالیت مشاغل غیرضروری گروه‌های 3 و 4 اعمال شود.

او تصریح کرد: بر این اساس، فعالیت مشاغل گروه سه شامل شرکت‌های خصوصی، مراکز آموزشی، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها به جز موارد بیرون‌بر، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، موزه‌ها، سینماها، استخرها، باشگاه‌های ورزشی، چایخانه و قهوه‌خانه‌ها از امروز ممنوع است.

کاغذلو بیان کرد: همچنین فعالیت گروه 4 شامل بوستان،ها، مراکز تفریحی، باشگاه های ورزشی پر برخورد، شهربازی و مراکز ورزشی آبی و باشگاه‌های سالنی از امروز تا برقراری شرایط کم‌خطر تعطیل است.

فرماندار ورامین گفت: فعالیت مساجد، اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نیز تا برقراری شرایط کم‌خطر تعطیل است.

او افزود: خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهر‌های نارنجی و قرمز به سایر شهرها ممنوع و ورود خودروهای شخصی و غیر شخصی نیز به شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

کاعذلو با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: توزیع نذورات افطاری فقط به صورت بیرون‌بر و با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود و برگزاری مراسم افطاری دورهمی ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار