امیرحسین رستمی و امیر کاظمی در «14 اینچ»

تهران (پانا) - امیرحسین رستمی و امیر کاظمی بازیگران سریال «لیسانسه‌ها» مهمان این هفته برنامه «۱۴ اینچ» خواهند بود.

کد مطلب: ۱۱۷۵۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
امیرحسین رستمی و امیر کاظمی در «14 اینچ»

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، برنامه جدید «۱۴ اینچ» که به‌تهیه‌کنندگی فرزام محبی و با اجرای امین زندگانی جمعه‌شب‌ها از کانال فارسی این شبکه روی آنتن می‌رود، جمعه ۲۰ فروردین میزبان بازیگران سریال پرطرفدار «لیسانسه‌ها» خواهد بود.

«لیسانسه‌ها» محصول شبکه سه سیما است و بازیگرانی همچون بهنام تشکر، متین ستوده، مهران رجبی، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، بیژن بنفشه‌خواه و کاظم سیاحی در آن ایفای نقش کرده‌اند. این مجموعه ماجراها و دغدغه های سه دوست به نام های «مسعود» (امیرحسین رستمی)، «حبیب» (هوتن شکیبا) و «مازیار» (امیر کاظمی) را در فضایی طنز به تصویر می کشد.

فصل اول این سریال به‌کارگردانی سروش صحت، در ۲۸ قسمتِ ۴۰ دقیقه‌ای از ۴ دی‌ ۱۳۹۵ شروع و قسمت آخر آن ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ پخش شد. فصل دوم آن از ۴ آذر ۱۳۹۶ شروع و در ۲ بهمن ۱۳۹۶ به پایان رسید و فصل سوم به نام «فوق لیسانسه‌ها» نیز در ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه ای از ۱۷ آبان ۱۳۹۸ روی آنتن رفت و در ۱۶ آذر ماه به پایان رسید. مجموعه ای که شبکه آی فیلم نیز برای علاقه مندان آن بازپخش کرده و با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

در این قسمت از برنامه «۱۴ اینچ» که به سریال «لیسانسه‌ها» اختضاص یافته است، امین زندگانی با امیر کاظمی و امیرحسین رستمی، دو تن از سه شخصیت اصلی این سریال سه فصلی گپ‌وگفت صمیمانه‌ای رقم می‌زند و بینندگان در ادامه، شاهد اجرای استندآپ کمدی میثم درویشان پور نیز خواهند بود.

«۱۴ اینچ» محصول شبکه آی‌فیلم است که جمعه‌ شب ها ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش این برنامه شنبه ساعت‌های ۰۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ قابل مشاهده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار