«صاحبدلان» در آی‌فیلم

تهران (پانا) - شبکه آی‌فیلم، سریال تلویزیونی «صاحبدلان» به‌کارگردانی محمدحسین لطیفی را از ۲۲ فروردین راهی خانه‌های آی‌فیلمی‌ها در سراسر کشور می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
«صاحبدلان» در آی‌فیلم

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال پرطرفدار «صاحبدلان» محصول شبکه یک سیما به تهیه‌کنندگی رضا جودی، از یکشنبه ۲۲ فروردین در کانال فارسی پخش می‌شود.

این سریال در سال ۱۳۸۵ و در گونه درام، خانوادگی و مذهبی تولید شده و بازیگرانی چون زنده‌یاد سیروس گرجستانی در نقش حشمتیان، حسین محجوب در نقش سید خلیل، ثریا قاسمی در نقش عهدیه، محمد کاسبی در نقش جلیل، باران کوثری در نقش دینا، مهرانه مهین‌ترابی در نقش اکرم و اردلان شجاع‌کاوه در نقش دکترسفیری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر بازیگران سریال صاحبدلان می‌توان به محسن قاضی‌مرادی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ، هایده حائری، برزو ارجمند، حمید ابراهیمی، مجید یاسر و لیدا عباسی اشاره کرد.

فیلم‌نامه صاحبدلان توسط علیرضا طالب‌زاده براساس طرحی از بیژن میرباقری نوشته شده است. درباره داستان آن آمده است: خلیل مرد مؤمنی است و برادر کوچک‌ترش جلیل برخلاف او مردی بی‌اعتقاد است که از طریق کلاهبرداری به ثروت کلانی رسیده است. خلیل در شب اول ماه رمضان خواب عجیبی می‌بیند. روز بعد قرآنی قدیمی را برای صحافی نزد او می‌آورند. با الهاماتی که به او می‌شود، تصمیم به ارشاد و راهنمایی جلیل می‌گیرد؛ اما... .

«صاحبدلان» قرار است هر روز ساعت ۱۶:۰۰ پخش شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار